İstanbul’un simgesi olan Kız Kulesi, bir süredir tadilatta, kapalıydı. Mayıs’ın ilk haftası açılacakmış. Ziyaret edecek misiniz?

İstanbul’un simgesi ve turistlerin ilk görmek istediği yapılarından biri olan Kız Kulesi, restorasyon çalışmalarının ardından mayısın ilk haftası ziyarete açılıyor. Geçtiğimiz Eylül ayında başlatılan çalışmalar sonunda bitiyor. Üsküdar’a her gittiğimde gözüm Kız Kulesi’ni arıyordu. Karşısında çay içmeyi özlemiştim. Açılınca ilk fırsatta gitmeyi düşünüyorum. Siz de ziyaret edecek misiniz?

İstanbul’un simgesi olan Kız Kulesi, bir süredir tadilatta, kapalıydı. Mayıs’ın ilk haftası açılacakmış. Ziyaret edecek misiniz?
Kız Kulesi restorasyonda
Kız Kulesi restorasyonda
İstanbul’un simgesi olan Kız Kulesi, bir süredir tadilatta, kapalıydı. Mayıs’ın ilk haftası açılacakmış. Ziyaret edecek misiniz?
Cevapla