İstanbul’un simgesi ve turistlerin ilk görmek istediği yapılarından biri olan Kız Kulesi, restorasyon çalışmalarının ardından mayısın ilk haftası ziyarete açılıyor. Geçtiğimiz Eylül ayında başlatılan çalışmalar sonunda bitiyor. Üsküdar’a her gittiğimde gözüm Kız Kulesi’ni arıyordu. Karşısında çay içmeyi özlemiştim. Açılınca ilk fırsatta gitmeyi düşünüyorum. Siz de ziyaret edecek misiniz?


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Sevgilimle gitmek istiyorum 😕
İstanbul'da yaşamadığım için ziyaret etmeyi düşünmüyorum. ama olsaydı da gitmezdim sanırım. arkadaşım yok yalnız da sevmiyorum
umarım berbat etmemişlerdir. en son kız kulesi diye bir şey kalmamıştı ortada.
Yaklaşık bir yıldır ve bu kadar uzun süre kapatıp ne yaptıklarını çok merak ediyorum. Açıldığı gibi gidip bakacağım.
İstanbul bana uzak 😅 onun için ziyaret etmicem ilerde olabilir belki Allah uzun ömür sağlık verirse kız kulesi gün batımı özellikle çok güzel görünüyor
Üsküdar doğduğum semt. Arada gider hasretimi dindiririm. Mutlaka yeni halini görmeye gideceğim. "Sünger Bob" kalesi gibi restorasyon faciası yapmasınlar da, tek endişem o.
İstanbul'da yaşıyor olsaydım belki ziyaret ederdim, ama İstanbul'da yaşamıyorum ve sırf Kız Kulesi'ne gitmek için de İstanbul'a gitmem.
Mayista degil belki ama daha sonra İstanbul 'a gidecegim. Ziyaret etmeyi düşünüyorum. Tabii hala yerinde duruyorsa
Hiç gitmedim yaya yolu ile kara bağlantısı olduğu Hürriyet gazetesinde haritalar üzerinden belirtilmektedir !
Antalya'da tarihi kalekapısına tadilat diye tepesine kubbe yapmışlar ❗️ Umarım kızkulesine de aynı şeyi yapmazlar 🤣
Çalışmaktan, cebimi düşünmekten şuradan iki saat uzağa gidemiyorum.
Ülkenin zenginlikleri tuzu kuru olanlara.
Hava güzel olursa Üsküdar'a uğrarım. Bakalım güzelim kuleyi ne hale getirmişler, canlı görelim.
32 sene İstanbul 'da yaşadım bi' kez ziyaretine gitmedim. şuanda da İstanbul dışında yaşıyorum gitmem yani..
İlk fırsatta giderim tam karşısındaki bankta oturup kahve içerim
Sadece karşısında durup Elif dedim be dedim şarkısını dinlemek isterdim.
İkinci foto son halimi? Eğer öyleyse yazıklar olsun
Aynı şekilde tekrar yapabilirlerdi bence bu ne böyle şirket binası gibi duruyor hiç bı özelliği yok
Daha önce gittim içi yemek kokusuna boğulmuştu🤦🏻♀️ gitmek isterim tekrardan çünkü çok güzeldi.
İstanbula yolum düşerse mutlaka uğramak istediğim yer
İstanbul'a yolum düşerse neden olmasın giderim. İnşallah mahvetmemislerdir.
Edicem tabiki ayol etmez miyim :) Kız arkadaşımla kız kıza kız kulesine gidicez açılır açılmaz
Kız kulesinin karşısında sevgilimle bir çay içmek nasip olur inş
Bakalım içinden ne çıkacak. Umarım ucube bir yapıt çıkmaz.
Evet gidilir merak ettim nasıl restorasyon yaptıklarına genellikle eskiler daha uzun süre dayanır
Ziyarete üşenirim ancak biri diyecek ki kalk gidelim
yuh hala açılmadı mı be. 1 sene restorasyon mu olur
Önceden gitmiştim gideceğimi zannetmiyorum.
sonunda ya üsküdara gidince hep eksik kalıyodu bi şeyler
Bu cevap da ciddi misin
@Bay_Nutella evet neden ki
Üsküdar'da yaşıyorum demek ki Bir tek benim cezbetmiyor
@Bay_Nutella ben çok sık gitmiyorum ama gittiğimde de iskeleden sonra yürürken görmek iyi hissettiriyo
Evet sen haklı olabilirsin Doğru söylüyorsun belki de bizim Gözlerimiz alıştığı için bizi cezbetmiyor
4 yıldır istanbuldayım 2 kere falan gitmişimdir heralde
İstanbula geldim 1 sene kaldım çok yeri gezdim ama kız kulesini göremeden gittim o zoruma gitti işte
Kiz kulesini guzel yapan manzarasi awk galata da oyle onlar disardan guzel
Aşık olduğum şehirin, aşık olduğum manzarası.. gitmiştim, yine giderim
Ben de bu şehre aşığım ama Kız Kulesi beni nedense hiç cezbetmiyor
İlginç, ben karşısında oturup kahve içmeye bile bayılıyorum
Üsküdar'da yaşıyorum beni hiç cezbetmiyor nedense
@Bay_Nutella bir söz vardır; insanlar sahip olduklarının nankörü, sahip olamadıklarının delisi gibi :D
Ne güzel bir sözmüş bu çok haklısın Belki bizim Gözlerimiz alıştığı için bize böyle geliyor
:)
Siz İstanbul'da mı yaşıyorsunuz
@Bay_Nutella hayır, simdilik hayır.
İnşallah daha güzel bir alternatifin vardır
Evet. Onun bile yapımında deniz kabuğu deniz kumu falan çıktı. İyiki fark edip yenilediler.
İstanbul'da olan her şey gibi Kızkulesi' ni de özledim, görmek isterim tabi.
Ziyaret etmeyi düşünüyorum. Tabi yanımda film sever ve dünya görüşü olan bir hatunla
Geçen Galata kulesine gitmiştim oraya da gidilebilir tabiki de
Ziyaret etmem için bir sebep yok şu an tripliyim İstanbul’a
Sankim biraz kıyıya yaklaştırdılar gibi geliyor bana ya
Kız Kulesi’nin güzelliği apayrı ama bir gün gidersem sadece Galata Kulesi’ni ziyaret ederim.
İstanbul da bu hafta deprem olacak diye hissediyorum. Dikkat edin bol bol ibadet edin tövbe edin lütfen.
He mk sala başka derdim tasam yoktu onun İçin taaaa a kodumun deprem bölgesi olan mikrop yuvası İstanbul’a gidecektim. Çok önemli bişy ya
Eve araçla 10 dakika mesafede ama gitmeyi düşünmüyorum.
Simdiye kadar etmedim simdiden sonra da etmem heralde. Istanbuldayik ne de olsa bi ara giderim 😅
Valla doğma büyüme İstanbul Üsküdar lıyım hiç gitmedim 🙈🙈🙈
İstanbullu olarak bizlere lüks yerler, turistler gitsin
Bende İstanbulluyum lüks yerleri unuttum neredeyse
Öncesinde gitmedik ki uzaktan bir bakarız püü mahvetmişler deriz yeter
Gittiğin zaman ilk fırsatta ziyaret edicem. Zaten gittiğim bölgede kız kulesine 1 kilometre uzaklıkta konaklıyorum. Yeri ayrı ben de
İstanbulun her yerini gezdim. Buraya gidememiştim umarım bozmamışlardır
Okadar İstanbul'a geldim yaninda tur attim ama icine girmek nasip olmadi insallah bir gun ☺️
Gitmem çünkü tarihi hep katlettiler o yüzden hiçbir tarihi yeri izlemem bakmam
Eski ruhunu kaybettirmişler ama karşısına geçip bir çay içilir yine de
Tabii ziyaret ederiz canım, ben Ankara 'daki kız kulesini tercih ediyordum ama İstanbul'daki de olur.
Giriş ücretini düşünemiyorum şimdi uçmuştur iyice
İnşallah mahvetmemişlerdir
Gitmedim ve hiçte gitmem
Zamanım olursa gideceğim inşallah
Maalesef edemeyeceğim
Pubg de faaliyete geçti ondan olabilir..
Eski haline bile gitmedim
mimari facia yasamazsak iyi yine
Memleketime gittiğimde evet ziyaret ederim