İlkler unutulmaz derler. Ben ilk defa Fanta konserlerine gitmiştim. :D

İlkler unutulmaz derler. Ben ilk defa Fanta konserlerine gitmiştim. :D

İlk kez 1.5 sene önce bağcılar meydanda sagopa kajmer konserine gitmiştim 2021 6 eylüldü o günden sonra bir sürü konsere gittim o konserde de güzel şeyler yaşamıştım bir kız benden o gün Instagram istemişti o kızla 1 sene sevgili olmuştum unutulmazdı hala da devam ediyorum gitmeye umarım bu yaz da yenikapı konserleri olur
Cevap
45Cevap
Ben hiç gitmedim maalesef
Oyunu hatırlamıyorumda ilk gittiğim konser Ferhat Göçer’in Kocaelideki 2019 konseriydi. Unutamadığım 29 Ekim 2021 İzmir Sıla konseriydi güzelim @BiBusesin ile gitmiştik🌹
Çizmeli Kedi Alman tiyatrosu 12 yaşında.. Türk konseri ise Yıllar önce Grup Laçine gitmiştim Bursada 😁😁 Bir kaç sanatçı daha çıkmıştı ardından.. sanırım 18-19 falandım..
Tarkan konserine gitmiştim. Stadyum konseriydi tıklım tıklımdı asla göremediğim Tarkan'ın o ciğerimi deliveren sesini , bana o an nasıl heyecan verdiğini asla unutmam , muhteşemdi.
İlk gittiğim konser haluk leventin di sonra Zara silivri de yoğurt festivalinde bu geçen yaz çok eğlenmiştim ve mutlu olmuştum bu sene tekrar gideceğim ama sevmediğim bir şarkıcı gelirse gitmem 😄
gittiğim ilk oyunu hatırlamıyorum çok küçükkendi ama ilk irem derici konserine gitmiştim arkadaşımın ablasıyla keödpsmdhspmdhdös
İlkokulda birkaç sınıfı toplayıp Gangam Style dinletmişlerdi konferans salonunda. Neden yaptıkları hakkında bir fikrim yok ama güzel bir etkinlikti.
Zaten hayatım boyunca 3 konsere gittim
Göksel, Feridun Düzağaç - Tiesto - Armin van buuren
İlk gittiğim konser Nurettin Rençber konseriydi. Gerçekten çok güzeldi. En sevdiğim sanatçının konserine gitmek kadar güzel bir his yok
Rock 'n Coke 2005 festivali. Korn ve The Cure izlemiştim. İlk konser için fazla iddialı diye düşünüyorum. 😎
Ya Selçuklu üniversitesinin eskiden yıllık düzenlediği konserlerden birisi ya da Ankara Festivaliydi.
Bn ilk defa Kıbrıs ta Sinan akçıl konserine gtmistm o da ramazandaydi ve iftar saatiydi adamı iftardan sonra gttgmde 5 dk gördüm sahnede o kadr
Hayatımda gittiğim ilk ''etkinlik'' bir tiyatro oyunuydu, sene 2001 yanılmıyorsam. İlk kez sinemaya da 2004 yılında gitmiştim.
Çocukken ismail yks konserine bitmiştim ilk
Vizyonumu sorgulamayın dbdbbd
Toros Canavarı müzikaline gitmiştim, ortaokulda 😊
ilk konserim Metallci
İlk bale izleyişim Kuğu Gölü
Gittiğim oyunu hatırlıyorum ama ismi aklımda değil.. Üzerinden 25 sene geçmiş
23 eylül 1993 Michael Jackson İnönü konseri, İlk tiyatro lüküs hayat (kabere)
Teomanın müziğe döndükten sonraki zamanlar, freezone turnesi...
Sanırım ilk Ferhat göçer konserine gitmiştim küçüktüm daha 😅
Ben konsere gitmedim abi meslek lisesi'ndeyken tiyatro oyununa gitmiştim
2007 de inönü de serdar ortaç konserine gitmiştim :D
Sanırım Ekin Uzunlardı.
İlk tiyatro oyununu hatırlamıyorum bile çok eskiydi çocuktum.
Zeynep Bastık konserine gitmistim ilk arkadaşımla. Keşke o güne dönebilsem.
dolu kadehi ters tut konseriydi unutulmazdı benim için🥹
ilk dinlediğim yabancı şarkıyı hatırlıyorum
Müslüm Gürsesin jiletli konserine gitmiştim vay bee
Hatırlıyorum, Mustafa Cecelinin Festivaliydi.. İnanılmaz eğlenmiştim. 🦥
İlk gittiğim tiyatro oyunu yaw he'yu Beklerken'di. İlk konserde Pera grubuna aitti.
Evet hatırlıyorum hatta gittiğim ilk tiyatro oyununda abim oynuyordu
Konserlerden pek hoşlanmıyorum, kendim oynadığım oyunları saymazsam, hamlet idi
Gönül isterdi ilk konserimin Louis olmasını ama Hande Yener konserine gitmiştim bence güzel bir seçim oldu 🤌
Ben hiç konsere gitmedim ya Bursa'da yaşıyorum ama tiyatroya çok gittim
İlk konserlerde biri haluk levent di bedava konserdi gittik
Lisedeyken okul götürmüştü tiyatroya konsere de Mahsun Kırmızıgül e gitmiştik
İlk gittiğim konser Tarkan konseriydi 15 sene önce ☺️
Yılmaz Erdoğan'ın yazdığı "Sen hiç ateş böceği gördün mü?" adlı tiyatro oyununa gitmiştim
32 yaşındayım ne oyun ne konser ne sinema görmedik şükür ☺️
Bundan sonra gideriz beraber
Vallahi yeter ya aaaa bu ne be her yoruma atliyorsun
Oyun pamuk prenses 7 cuceler
Ilk film titanic
Ben hayatimda hic boyle seyler yapmadim.
hadiseye gitmiştim ben ama küçüktüm daha ya
Mustafa Yıldızdoğan konseri
Konsere hiç gitmedim pek benlik değil gitmem de 😅
Güçlü Soydemir Ciftlik restaurant Adana
İlk Şebnem Ferah konserine gittim sanırım
Kıraç’ın konserine gitmiştim ilk
İlk oyun Hacivat ile Karagöz ilk konser Tarkan
Gülben ergendi sanirim 90larda
İlk atari oynamaya gittim
Emre Aydın ve Tarkan’dı herhalde keyifliydi
Mavi deniz rock festivali vardı ilk ona gitmiştim
Harbiye Sezen Aksu konseri
Fanta konserine gitmiştim 8yaşlarındaydım
Joker allame konseriydi ilk konserim
Mahmut Tuncer konseri
Berdan Mardini 😂😂🤭
Ankara Gölbaşı Yusuf Güney
Ben iş için bir konserde bulunmuştum sadece
Bandırmada hadise konseriydi
Çocuk oyunu..
İsli sisli pis puslu…
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?