
Ben; kişisel gelişim, psikoloji ve felsefe grubu kitapları tercih ediyorum.

Ben; kişisel gelişim, psikoloji ve felsefe grubu kitapları tercih ediyorum.
Roman tercih ediyorum genelde korku gerilim belki fantastik polisiye cinayet falan gibi ayrıca yine dünya klasikleri Türk klasikleri falan bunları da seviyorum Tabii ki tarzımı dışına çıkmak isterim ancak şu an elimdeki bu tarz olan kitapları bitirdikten sonra başka tarzda başka kitaplara da yöneleceğim elbette
Son zamanlarda daha çok kişisel gelişim kitapları okuyorum. En son Müthiş Psikoloji "Sevme Kusurları" kitabını okudum. şu an ise bu kitabı okuyorum.
Dini kitaplar Kuran'ı Kerim meali birde bilimsel tarihsel arkeolojik çalışmalar araştırma üzerine kitaplar
kişisel gelişim , tefsir , hadis okurum genelde. ama haftada birde roman bitiririm.
🙏🙏🙏
Cevap
14Cevap
Ben en çok bilim kurgu seviyorum ya da fantastik. veya dram gerilim
iş bankası yayınlarından
çocuk klasikleri
modern klasikler
türk klasikleri
hasan ali yücel klasikleri
sait faik abasıyanık kitapları
atamızla ilgili kitaplara sahibim
ilerleyen zamanlarda bilim serisi
bilim insanları serileri
kızıma aldığım masal kitaplarının eksikleri vs gibi ilerlicem.
Ben de senin gibiyim ama fantastik ve polisiye kitaplara da hayır diyemiyorum😂 geriye ne kaldı diyormuşum
😂
okudun da ne oldu peki? ya da okuyunca ne olacağını düşünüyosun?
Kendimi geliştirmis oluyorum
Ne değişiyor en basitinde kişisel gelişim kitabı okuduğunda doğruyu ve yanlışı ayırt etmeye başlıyorsun gözlem ve empati yeteneğin artıyor. Sorunlar ile başa çıkmak adına çözüm uretmenin mantığını öğreniyorsun. Okunan kitaba göre öğrenilen şeyler değişiyor tabi. Faydası sadece bana değil misal ben öğrendiğim şeyleri öğretmeyi de severim ayrıca kendi hayatımda değişen şeyler çevremdeki kişileri de etkiler o yüzden sadece bana faydası yok
Ben okumayı çok önemsemiştim kendimi geliştirmeyi vs çünkü "değer" buydu ve yüzyıllardır böyle düşünülmüş ve doğru olanda okumaktı. sonra başka şeyler düşünmeye başladım tamam peki okumak güzel kendine ve çevreye faydalısın peki insanoğlunun geçmişini ve bugunünüü değerlendiriyorum kötü yani vahşet dolu, katliamlar, savaşlar günümüze geldiğimizde gelişme var ama hala 2020 yılında savaş çıkarılabiliyor. insanlar kötü mesela diyeceksin ki onlar okumayan insanlar hayır bak zengin bir tanıdığımız var depresyon vs yaşadı İzmir gibi şehirde olabilecek en iyi doktorun özeline gitti (maddi sıkıntısı yok zaten) ilaçlar vs çok ciddi ritm bozkluğu yaşamaya başladı , ellerinde aşırı titremeler , her ayağa kalktığında başı dönüyor ve yerde 5dk durmak zorunda kalıyor. birkaç doktor daha değiştirdi herhangi bir değişme yok tam tersine kötüye gidiyor en son kalp doktoru (kalbinde bir sorun yok aslında) böyle giderse sen felç olabilirsin demiş ilaçların hepsini kesti ve şimdi baş dönmesi, ritm bozukluğu, el titremeleri ve ağır depresyon ortadan kalktı hayata daha iyi devam ediyor. ve doktorlardan kurtulduğuna şükrediyor. benim söylemek istedğim bana göre dünyayı ve türkiye yi yöneten insanlar, yön veren insanlar "okuyan" insanlar buna eminim.. insanın sorunu "iyi" olamamasında o yüzden insanlar arası inanılmaz bir eşitsizlik var, insanlar kötü ve iyi insanlara psikolojik siddet uyguluyorlar. bunlar düzelmeden okumanın faydası sadece kendime olabilir. yani kötülere karşı kendimi koruyabilirim ve kötü olup başka insanları sömürebilir ya da zarar verebilirim okumak bu işe yarar.. 50bintl maaşım olması için bir üni nin bir bölümünü bitirmek gibi bişey okumak aslında. faydası sadece bana ve benim yanımda olmasını istedğim kişilere (istemedğimi de dışlarım )
Haklı olabilirsin ancak herkesin okumasındaki amaç bambaşkadır. Bunu kötüye kullanan da iyiye kullanan da mevcut. Sen kötü senaryolar ile karşı karşıya kalmissin
kötü iyi diye bişey yok bence.. okumak iyise değerli ise kötü senaryo ile karşılaşma ihtimayi çok düşüktür. bilim önemliyse herkesin neredeyse mutlak doğru olarak düşündüğü birşeyse doktorlar bir insanı daha kötü hale getiremez ya da çok istisna olması gerekir ama bu böyle değil. insan sağlığı sadece ciddi bir geliri olduğunda değil parası olmasa bile alması gerekir ama böyle değil. yani bana göre okumak insanın ancak kendi işine yarayabilir çoğu durumda bu derece eşitsizlik, kötülük vs olmasaydı okumayı isterdim açıkcası ama sonuç buysa okumaya gerek yok çok kalite yaşayamam belki ama benim için çok önemli değil hiç okumayıp kalite yaşayanlar bile var zaten.
Hemen her tarzdan okurum. Ama favorim korku, gerilim ve aksiyon. Bilim kurgu, kişisel gelişim ve felsefi kitapları da okuyorum denk gelince
Türk edebiyatı roman hikaye ayrıca tarih severim dünya klasiklerini seviyorum üniversiteye başladıktan sonra düzenli kitap okumayi bıraktım
polisye, bilim kurgu, korku gelirim ve fantastik kitaplar
Psikoloji, kişisel gelişim, roman (mümkünse aşk romanı olmalı) bu tür kitaplara bayılıyorum
Polisiye ve aşk romanları, kişisel gelişim ve mesleki tarz kitapları
dünya klasikleri, felsefe ve azda olsa bilimsel şeyler okuyorum.
Kişisel gelişim , Macera , Psikoloji , Roman
Dan brown, J K Rowling ve JRR Tolkien
Aşk romantizm hariç bir sürü kitap var okuyorum
Toplum bilimleri favorim
Klasik roman kitapları, Yabancı
suç veya psikolojik romanlar
Yetişkin erotik
Bibliyografya
Kişisel gelişim, ve Maceralı
Genelde roman
Sevmiyorm pek
Klasik
psikoloji roman
tarıh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?