"Can't Remember to Forget You" şarkısını da dinleyerek anketi cevaplandırabilirsiniz :) Hangisinin sesi daha güzel sizce?
Rihanna
Shakira
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Rihanna ve shakiraa ni n ortak bir single i var. Ilk basta shakiraa soyluyor. Baya bir ritimden sonra rihannna araya girdi vr bana inanilnaz derecede hos geldi.
rihana ruhunu seytana satiyor ama sesi guzel
shakiraa bagis yapiyor içi güzel ama rihananin sesinden 1 tık geride.
Bilemedim.
Yanıtınız güzeldi. Teşekkürler
Güzellik bakımından da ses bakımından da Shakira, fizik bakımından Rihanna. 😇
Rihanna'nın sesi biraz tahrik edici değil mi? Tabii bunu erkeklerle sormak gerek :)
Ben kendisinden zaten iğreniyorum da sesi iyi :)
Cevap
4Cevap
İkisini de canlı performansta beğenmiyorum :) --rihanna sesini bozdu...
Canlı performansda dinleme fırsatı mı buldunuz? :))
Youtubeda var videoları :D
Ha onu diyorsunuz :) ben de bir an için heyecanlanmıştım :D
Keşke fırsatım olsaydı ya :)) efkarlandım :)
Rihanna'nın sesi çok farklı.
Ben her durumda rihanna derim.
Aynen bence de :)
Shakira paha biçilmez
Dostum güzelliğe okeyde sarışın falan. Ama sesi?
Hem ses hem güzellikte bence... çok iyi
Rihanna ;)
Tabii ki Rihanna :D
Shakira
Yanıt için teşekkür ederim :)
Shakira
Katılmasam da güzellik bakımından Rihanna'yı döver aslında evet :)
Rihanna
Müzik zevki yani :)
Rihanna der geçerim
Biz yolunuza çıkmayalım o zaman? :d
Shakira
Güzeldir hoştur Shakira da ses konusunda sanki Rihanna'nın arkasında kalmıyor mu biraz? :)
Rihanna
Evet bence de.
shakira
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar