Severuss arkadaslar
Iyi geceler dunyanin karanlik tarafi, munkunse yani
Severuss arkadaslar
Iyi geceler dunyanin karanlik tarafi, munkunse yani
şu an bana eşlik eden Zakkum "Gökyüzünde" şarkısı. Genel olarak Zakkum şarkılarını seviyorum.
Özenti özenti gavur şarkıları atıp durma Sümeyye, azıcık özgün ol
https://www.youtube.com/embed/5taI8NpnB60Cevap
3Cevap
Gece gece Sting üstüne Pink Floyd iyi gelir
Güzel müzik zevkin varmış, bu gece şarkı yok ama olsa Tuesday's Gone olurdu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?