Kültür & Sanat İyi geceler kaybedenler kulübü. geceye bir şarkı bırakın? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Kaybolurum gülüşünde en güzelinden. https://youtu.be/KMOUSWcTGsc Güncellemeler+1 yıl Seni tanıyana kadar diyelim 🌹 İyi geceler kaybedenler kulübü. geceye bir şarkı bırakın? Cevapla En Güzel Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
54srp Takip Et FenomenMaster Yaş: 44 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 5,6b cevap paylaştı. Geceye şu an dinlediğim ve çok sevdiğim bu şarkıyı bırakıyorum.. https://www.youtube.com/embed/3H8qu1rAhCM 0 0 Yorumla
ahusiderinn00 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Bunu bırakmak istiyorum "yıldızların altında" şarkısı keyifli dinlemeler iyi geceler https://youtu.be/cIfrH0svpZc 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Sevdiğim parcalardan biridir bu ☺️ ayrıca galatasaraylı msn? Yorumla ahusiderinn00 +1 yıl Evet nerden bildin 🤓 Yorumla Soran +1 yıl Bu bizim parcamız olsun o zaman ❤️💛 Yorumla Soran +1 yıl Nerede yasıyosun ki? Yorumla ahusiderinn00 +1 yıl Olmasın iyi geceler 😪😪 Yorumla Soran +1 yıl Aldatıldın demi? Yorumla Soran +1 yıl @ahusiderinn00 ? Yorumla ahusiderinn00 +1 yıl İYİ GECELER! 🙂 Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bıraktım gitti… onu da böyle bırakmıştım :/ 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Yok artık !!! Yorumla frenchgirl16 +1 yıl Ne yok artık ya Yorumla Soran +1 yıl Sen de bekar olamazsın artık !!! Yorumla frenchgirl16 +1 yıl 🤦🏻♀️ Yorumla Soran +1 yıl Gecen gün yalnızlıktan ölüyorum sandım 🥀 Yorumla frenchgirl16 +1 yıl Ölmemişsin işte Yorumla frenchgirl16 +1 yıl 😀😅😂 Yorumla Soran +1 yıl Günaydın 🌹 Yorumla frenchgirl16 +1 yıl Kimsin sen Yorumla Soran +1 yıl Sana mesaj atamıyorum :( Yorumla frenchgirl16 +1 yıl Kimsin sen ya söle tanıyo musun beni Yorumla Soran +1 yıl İstek attım Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Geceye şu an dinlediğim ve çok sevdiğim bu şarkıyı bırakıyorum..
https://www.youtube.com/embed/3H8qu1rAhCMBunu bırakmak istiyorum "yıldızların altında" şarkısı keyifli dinlemeler iyi geceler
https://youtu.be/cIfrH0svpZcSevdiğim parcalardan biridir bu ☺️ ayrıca galatasaraylı msn?
Evet nerden bildin 🤓
Bu bizim parcamız olsun o zaman ❤️💛
Nerede yasıyosun ki?
Olmasın iyi geceler 😪😪
Aldatıldın demi?
@ahusiderinn00 ?
İYİ GECELER! 🙂
Bıraktım gitti… onu da böyle bırakmıştım :/
Yok artık !!!
Ne yok artık ya
Sen de bekar olamazsın artık !!!
🤦🏻♀️
Gecen gün yalnızlıktan ölüyorum sandım 🥀
Ölmemişsin işte
😀😅😂
Günaydın 🌹
Kimsin sen
Sana mesaj atamıyorum :(
Kimsin sen ya söle tanıyo musun beni
İstek attım