Dokunan Yanar ile iyi geceler diliyorum 🌌
Sagopa Kajmer'in en sevdiğiniz şarkısı hangisi?
Dokunan Yanar ile iyi geceler diliyorum 🌌
Sizde yeri ayrı olan sevdiğiniz şarkısı hangisi?
2004 senesinde samsunda bir imza töreninde tanışmıştım hemşehrimle. O zamanlar şimdiki kadar popüler değil tabi. Eyy gidi günler. Her şarkısı ayrı güzel ama bir pesimistin göz yaşları albümü ayrıdır benim için
Nasıl popüler değil?
Yeni nesil şarkıcıları sayma onlar çok dinleniyor diye popüler olmuyor yeni nesil bozuk saçma sapan şeyleri severler onlar, Sagopa'yı anlayan dinler.
Cevap
10Cevap
Dogeu cevap
E-Hepsi
Sevmedigim Sarkisi yok ki
Aynen doğru cevap 👍🏼
Bir çok şarkısını severim Baytar, Mevsimle Gibisin ve Zaman Alacak bunlar baş tacı
Galiba şarkısı
Ama galibaaaa bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım
Sen giderken adımlarını sayarım
Heyhat ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım
Senden görünmüyor önüm, meğer ne kolaymış fikrî ölüm
Hep anlatırdı sevdiklerim
Böyleyken böyle olur
Söz söylenir, göz dolar, haziranlar Şubat olur
Neden yalnız çiçek?
Bilmem öyle aklıma gelmişti
Hmm peki. Gerçekten yalnız olmadığına sevindim
Sagopa Kajmer müzikleri var yalnız değilim :)
İyi geliyor. Haklısın. Gerçekten
365 gün.
Pardon 366*
Ahmak ıslatan ve bir pesimistin göz yaşları
365 gün
Baytarrr
Toz taneleri
24...
Kargalar kargaşası
Aylak bakkal
Senin
Of hepsi çok güzel çoook
Aynen efso sago zaten
meftun aşko
Anladım aşko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?