• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Size göre bir insanın hayatı boyunca mutlaka okuması gereken kitap nedir?

benbahtsızım
benbahtsızım Takip Et
Xper 5 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Size göre bir insanın hayatı boyunca mutlaka okuması gereken kitap nedir?
Size göre bir insanın hayatı boyunca mutlaka okuması gereken kitap nedir?
Cevapla
Nedir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Kartopu0
    Kartopu0 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Belirli bir kitap söyleyemem, bu zamana kadar okuduğum her bir kitap çok güzel şeyler kattı ve öğretti. Sadece şunu söyleyebilirim her kitapta mutlaka bir hazinenin gizli olduğunu ve sadece o hazineyi keşfetmemiz gerektiğini söyleyebilirim. En olumsuz bir kitaptan yanlış olanı ayırt etmek bile bir şey katar.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı.

    Yüzüklerin efendisi kitabı en çok sevdiğim kitap. zaten ben fantastik kitapları seviyorum. jrr tolkien de harika bir yazar. özellikle farklı dilleri ya da ırkları harika tanıtmış ve yazmış. bu yüzden benim şahsi fikrim yüzüklerin efendisi kitabı bence bir kez de olsa okunmalıdır. bunların dışında birde labirent serisini önerebilirim.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

5

Cevap

  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Kitapkurdu değilim de Şah ve Mat fazla mermim yok bu konuda kitap okumayı çok sevenlere selam olsun

    1
    1 Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      Şah mat bende var marrio mazentiydi yazarı galiba adam doktor olduğu için çok ağır bir dil kullanmış mesela diyor ki cinayette kadının özel bölgesinde mektup açacağı vardı çok beni olumsuz etkiledi bitiremedim.

      Yorumla
  • aichaa
    aichaa Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir Fili Vurmak,
    .. birden bire bi etki bıraktı üzerimde beklemiyordum aslında hiç

    1
    0 Yorumla
  • mgk34
    mgk34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Şeyma Subaşı - Sadece Şeyma

    1
    6 Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      anlıyorum

      Yorumla
    • mgk34
      mgk34
      +1 yıl

      Mutlaka okumalısın hayata bakış açın değişecek ':)

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      değişmemesini tercih ederim hahaha

      Yorumla
    • mgk34
      mgk34
      +1 yıl

      Herkesi mutlu edemezsin çünkü sen pizza değilsin... Şeyma Subaşı 😁

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      evet ben pizzada sevmem zaten. Bumu benim için yorumlarsak nohut pilav olmalıydı hahahah

      Yorumla
    • mgk34
      mgk34
      +1 yıl

      Hafifte karabiber

      Yorumla
  • Sinyal_Yok
    Sinyal_Yok Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Dönüşüm
    Hayvan Çiftliği
    Suç ve ceza

    1
    0 Yorumla
  • yolcu3434
    yolcu3434 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Suç ve ceza

    1
    56 Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      Vallaha klasikler çok yer kaplıyor ya. evde çok kitap var annem kızıyor artık. ühühühhü

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Yer kaplasalarda onların verdiği hazzı başka kitaplar vermiyor keşke herkesin yükü seninki gibi olsa

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ya tek benim yok ki evde kitap babamın var abimin var benim var sığmıyor ev küçük malum İstanbul . Bende klasiklerden sefiller var notre damenin kambru var ama okuyamadım başlayacağım.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Değişim falan yapmayı dene öyle biseyler duymusstum hem sürekli okursun hem alan kaplamaz

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      savaş ve barışta varmış ama var ya sadece bunlar o

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      olmasına rağmen çok yer kaplıyorlar bir rafın yarısı gidiyor öyle olmasa alırdım anne karriena diye başlayıp klasikleri.

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ya ama ben öyle sevmiyorum şu aralar okuyamıyorum blog sayfası açacağım ya da instagramda sayfa kitap için romantikleri okuduktan sonra babama veririm onlar baya var sonra yeni kitap alırım. Şu aralar tek çizgi roman okudum.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Kütüphaneleri dene belli süre alıp oku ve iade et bu oldukça pratik bı yoldur

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      öyle ama ben kitap almayı seviyorum bir de küçük kardeş var evde kitaplık olmasına alışmalı bence üstelik bazı devlet kütüphanelerinden daha fazla kitap var bizde. O yüzdren sevmiyorum.

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      he alamayacağım tarih kitaplarını tabi ki oradan alacağım.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Kitaplar belli süre arkadaslik etmek için vardır sürekli arşivlemek gereksiz bı yuktur onlarla gecirdigin zamanı güzel değerlendir ama sahip olup bı köşede durmalarını isteme gerçekten bunun bı anlamı yoktur

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ben öyle düşünmüyorum kaliteli kitaplart almaya çalışırım öyle kıytrık popüler kültür saçmalığı değil ama bence bunu bir miras olarakk görüyorum. üstelik kütüphane de ki atılmasıyla bir derdim yok.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Tercih meselesi ben içindekileri aldıktan sonra arşivleme taraftarı değilim

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ama bak bende şuna inanıyorum her yaşta okuduğunda kitaplardan farklı şeyler anlıyorsun.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Bak o konuda haklısın her yaşta okuduğun ve anlsdiklarin değişiyor kitaplar ve onların dünyası çok farklı bı dünyadır çok kaptırınca hiç için neden cikasin gelmez aşk gibidir tadını almaya girnbirnkere

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      öyle hayatımın her ndönemi okudum genelde internetten okudum sonra bitti çizgi roman okudum eğlenme anlayışım bile okumak ya da film izlemektir.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Tek eğlence anlayışın elbette bu olmamalı ama güzel bı alışkanlık senin için güzel yetenekler kazandırıp faydasını gorursun

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      benim hobilerim geniştir. koşardım resim çizerdim şiir yazardım kitap yazıyorum bu ara. ama en çok filmleri dizileri ve de çizgi romanları severim. ama şöyle sıkıntı var ya çok yaparım ya hiç bazen sıkılıyorum bırakıyorum başlıyınca da çok yaparım onu bıkana kadar.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Hikayeler yazmayı bende denemiştim güçlü bı hayal gücün olmalı genelde bu kadar yetenek bı kişide toplanmaz ilginç biriymissin

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ya sonunu bile yazdım ama hep aksilik oluyor. ya birini çok güzel bitirecektim leptop bozuldu gittim verdim gitti çok üzüldüm bir kaç kere daha oldu. Kötü yönlerimde var çok hedonistim ve tembel ve sinirliyim.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Bu dünya iyi varsa kötüde yanındadır illaki kötü yönlerin olacak ama kişiliğin olduk s renkli ve çekici bunları dahada gelsitirmek seni çok farklı biri haline getirecektir sonunu bitirmeyi nasıl başardın ben hiç basaramadim yazan ve okuyan insanların ortak kaderidir tembellik ama neden sinirlisin

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      yok sonunu bitirdim derken yanlış yazmışım onu son sahne bile okeydi ben aralarda takılıyorum. sonların nasıl olacağını yazdım bile ama işte aralarda aksiyon eklerken sıkıntı yaşıyorum bu yüzden yazımı geliştirmek için kısa hikaye yazıyorum. mesela konusu iki tane eski sevgilinin kadın tam başka biriyle evlenecekken çocukluk aşkının gelmesini konu alıyor. Burada tabi ki mutsuz son . ben mutsuz sonları seviyorum.

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Anlatsana hikayesini neye benziyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      şimdi kısaca anlatmak gerekirse. Ayşem evlenmesine aylar kala kız arkadaşlarıyla kafede otururken eski aşkıyla karşılaşıyor ama hikayeleri biraz garip çünkü ayşem mecnunu ailesine bu evleneceğim adam diyeceği anda çocuk tüyüyor. Bu yüzden arasında ilişki gizliydi kimse bilmiyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      du kız arkadaşlarında biri olan leylim mecnunu görüyor ve selam vererek masalarına davet ediyor. yıllar sonra karşılaşmaları böyle oluyor

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Daha çarpıcı bı karşılaşma ya da ansızın gelen yıpranmış bı adam bu senaryoda daha etkili olurdu

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ama işte kız başkasıyla evlenmek üzereyken karşılaşıyorlar. tabi ayşem yüz vermiyor ve ona nişanlı olduğunu söylüyor çocukta şoka giriyor.. sonra aylar geçiyor üzerinden bizim kız sürekli çocuğu düşünüyor yemeden içmeden kesiliyor annesi sanıyor ki evlilik telaşından böyle. yine geceye kadar çocuğu düşünüp uyuduktan sonra bakıyor mutfaktan sesler geliyor annesi babasıyla konuşmaz çünkü babası tır şöforü nadir evde en son bu tarz seslere uyanması lisede kalmıştı aonra bir bakıyor mwcnun gelmiş annesiyle kavaltı ediyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      annesi mecnunu tanıyor ve lisede oğlanı babası dövüyor diye eve sabah gitmiyor babası bekçi çocuğun ondan lise hayatı boyunca hep beraber kahvaltı etmişler

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      hayır olmaz olaylar karışık bir dinle anlatacağım

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Dinliyorum

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ama çocuğun ve ayşem in sevgili olduğunu bilmiyor üstelik üniversitede görüştüğünü de bilmiyor. neyse işte kahvaltı ediyorlar anası kızına takılıyor bunu faruk almasa kimse almazdı dğiye çünkü kız mecnunu gördükten sonra iyice konuşmuyor dalıp gidiyor tabi o zamana kadar gülen şaka yapan mecnunda sussuyor küsmüsünüz diyince kadın bunlarda normal davranıyor. kadın gidiyor falan aş başa kalıyorlar aralarında uzunca bir sessizlik olduktan sonra mecnun diyor ki o gün oraya gelmemin bir sebebi vardı bilmediğin olaylar var ne olur beni dinle diyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      kız kabul etmiyor beni rezil ettin ben seni beklerken gittin diyor falan filan derken çocuk şu adres gel ne olur diyor gidiyor bizim ki normal yaşamaya çalışıyor gelin provalarına falan gidiyor aklında ama mecnun var böyle olmayacağını düşünüyor günler sonra arayıp dediği adrese gidiyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      sonra mecnun bunu eve çağırmış mecnun aile evi orası kıza resimler gösteriyor ve diyor ki sana bir hikaye anlatacağım. ama bitene kadar konuşma diyor güzel bir kadın gösteriyor siyah beyaz bir fotoraf diyor ki bu kadın benim annem sonra bir adamla olan fotorafını gösteriyor diyor ki bu adam annemin eski nişanlısı

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      babası olacak muzaffer annesi leylayı görür görmez aşık oluyor kadınla evlenmek istiyor ama kadın başkadsıyla nişanlı olduğu için olmuyor. sonra annesinin eski nişanlısı düğün için libyada inşatta çalışırken düşerek hayatını kaybediyor. Tabi o zamanlar nişanlanmakl evlenmek gibi ya kızın adı çıkacak diye babası korkuyor falan. muzaffere gidiyor diyor ki sen benim kızımı isitiyordu gel evlen diyor muzaffer evleniyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      lar ilk bir kaç yıl harika her şey sonra leyla mecnuna hamile kalıyor. doğuruyor adını da annesi koyuyor mecnun ismi deli gibi seven anlamına geldiği için annesi de kocası onu çok seviyor diye oğlunun da gelecekte ki eşine öyle olmasını istediği için mecnun koyuyor.

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      sonra çocuk sarışın mavi gözlü bir bebek ne annesine benziyor ne babasına komşuları arkadaşları adam sürekli eski nişanlısından bu çocuk diyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      adam kendi çocuğunu başkasının sanıyor o melek gibi adam aynı zebani oluyor kadına sürekli o adam mı geldi neden süslendin gibi tuhaf tuhaf olaylar söylüyor muzafferde şizofereni başlangıcı oluyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      adam kafada kuruyor çocuğu hep dövüyor işte o yüzden zaten annesi sabah çocuğu gönderiyor direk akşam babası işe gidince geliyor uyanmadan gidiyor

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Sürüklüyor hijaye

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      bunlar ayşemle üniversite okurken çocuğun annesi kanser oluyor. tam çocuk kızın ailesiyle tanışacakken annesi diyor ki mecnun ben öleceğim öldükten sonra baban seni öldüreceğine dair yemin etti o yüzden ben ölmeden kaç diyor çcuk yapmam ede4mem desede annesi hakkımı helal etmem sana diyince ölüm döşeğinde olan annesini dinliyor babasına izin kaybetirdikten sonra geri dönüyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ama ayşemle nişanlanmış oluyor tabi ayşem buna inanamıyor pek babası onu dövse de bunu yapacak kadar delirmiş olamaz diye düşünüyor bzimki tişörtünü çıkarmasın mı adam çocuğu öyle bir dövmüş ki vucüdunda iğz kalmayan yer yok. öyle bir tarafta kemer biğr tarafta sigara izi falan filan ayşem ağlıyor zırlıyor diyor ki bana biraz zaman ver bir kaç uyumadan bunu düşünüyor sonra çocuğu arayıp kaçalım ben başkasıyal evlenmek istemiyorum otobüs terminalinde buluşalım diyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      o gün geliyor çatıyor bizim kız 1 saat bekliyor çocuğu çocuk geliyor tabi otoüs biletleri yanmış kız hemen gidelim bak so sefere geç kalacağız diyor. mecnun hareket etmiyor çocuk heykel gibi sonra diyor ki ben yapama özür dilerim ben seni değil eski beni özlüyormuşum senleyken annemin yaşadığı o dönemi diyor tabi kız yıkılıyor diyor ki adının adamı değilmişsin diyor gidiyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      sonra bizim kız evlenmiş farukla evde oturuyorlar kız atilla ilhanın ayrılık sevdaya dahil mi kitabını okuyor farukta haber dinliyor o sırada tam sesini kıs diyecekken bir de ne görsün haberlerde mecnun (A) 28 yaşında ki mecnun şizofereni babası tarafından öldürüldü diyor tabi bunu duyan ayşem hop kalp krizi geçirip ölüyor

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      burada mecnun kızla kaçmamasının sebebi ayşemin annesi telefoon konuşmasını duyuyor oğlana gidiyor seni diyor oğlum gibi severim ama diyor sizden olmaz baban ikinizi de rahat bırakmaz annene neler yaptığını biliyorum o yüzde3n ona acıdığım için zaten seni evime buyur edip her sabah kahvatını hazırladım ama baban ikinizi de bırakmaz kızımı seviyorsan bırak diyor peşini yalvarıyor mecnunda kadına hak veriyor çünkü hala peşini bırakmamış kıza gidip o yüzden seni sevmiorum diyor

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Kızın kalp krizi olayı harici baya guzeld bı hikayeydi

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      sonra çocuk kız evlendikten emin olduktan sonra babasını arıyor gidiyor vfe ona silah veriyor sen zaten diyor beni mahvettin artık ölosemde bir ölmesemde bir diyor adam da onu vuruyor. Son sahnesinde çocuk ve kız lisede ki halleri bu oğlan kıza diyor ki biliyor musun diyor japon mitolojisinde insanlar ruh eşleriyle biribirne görünmez kırmızı iplerle birbirine bağlıdırlar diyor sonra kızın yüzük parmağını kırmızı iple bağlıyor kendini de bağlıyor sonra biz de diyor birbirimize görünmez iplerle bağlıyız diyor ve son nasıl buldun

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      niye kalp krizinde ne var

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Hikaye örgün gayet güzel akıcılığı ayrıntıları döşenen yerinde yükseltmenin hikayeyi bunlar başarılı yalnız son kısımdaki o kriz olmamış

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Daha ucunacik bı veda sahnesi çok daha etkili olurdu diye düşünüyorum adamın mezarı başında belki

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      ya ama öyle hayal etmedim ki. Bence mezar sahnesi çok arabesk üstelik kaderlerinin bir olduğu simgelenmiş ya ölmesi daha mantıklı gibi. ben çok hikaye var hepsinin olay örgüsü de harika ama işte yazarken tıkanıyorum.

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      buradaq hala adı yok kitabın etkilyeici bir adı olsun anlamlı sence ne koyardın sen adını

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Mezar başka bı çok meforu barındırır arabesk değildir aslında sende mezar olmasada olumunkullanmamismisin
      Benimki sadece okuyucu bakışı yorumu tabiki yazarın anlatımı emeği takdire değer güzel hikaye başı çekici gelmmeisti ama güzel bı akıcılık ve örgütsel bütünlük içine alıyor güzeldi anlayacsgin emeğine sağlık
      İsimi vermek yazana yakışacaktır ama yinede bı isim vermemi istersen sonundaki o bagladigin japon mitolojiainden yola çıkmak olabilir
      Kaderin bağı ya da daha dramatik bı hale getirmek mümkün

      Yorumla
    • yolcu3434
      yolcu3434
      +1 yıl

      Hikayelerini bı yerde toplardan sevenseve okurum hep okdurma yalnız milleti

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      kaderin bağı güzelmiş sevdim. ben isim bulamadım mavi geldi aklıma ama bence çok basit kaldı bu hikayeye.. yaaa çok teşekkür ederim bende bana verdiğiniz tavsiyeleri çok sevdim gerçekten. ama mezar sahnesi çok klasik her yerde görüyoruz ondan istemiyorum pek. aslında ilk sahnesi kitabın otobüs terminalinde ayrıldıkları sahne olacak. internette yayınlamaya düşünüyorum wattpad te falan ilk bölümü yazınca size yazarım. burada kızın ismini çok sevmedim ben böyle anlamı güzel bir şey istiyorum ama bulamadım onun için de fikir alabilirim.

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      diğer hikayelerde de mutsuz son var hahahah. Mesela yaşlı ve yalnız bir adamın aşırı üşümesini konu alan biir kitap ayazacağım onun da sonu mutsuz hatta baya duygusal

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      en mutlu sonlu hikayem bile mutsuz

      Yorumla
  • Aykırı_Çiçek_
    Aykırı_Çiçek_ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Suç ve Ceza

    1
    0 Yorumla
  • Miki_44
    Miki_44 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 80%
    +1 yıl

    Sırrın sırrı

    1
    0 Yorumla
  • Sema1200
    Sema1200 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kafamda çok var ya

    1
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Size göre bir insanın hayatı boyunca mutlaka okuması gereken kitap nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Okurken sizi en çok etkileyen, hayatınıza dokunan kitap hangisi? 11 cevap verildi
'Herkes mutlaka okusun' dediğin kitap hangisi? 29 cevap verildi
Kesinlikle okumalısın dediğin kitap hangisi? 17 cevap verildi
Herkesin en az bir kere okumasını önerdiğiniz kitap hangisi? 21 cevap verildi
Hayatınızda iz bırakan kitap hangisi? 10 cevap verildi
Herkesin yaşamını etkileyen bir kitap vardır, sizin kitaplık köşenizin olmazsa olmazı hangi... 135 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨