En çok hangi yılların müziğini seviyorsunuz?

En çok hangi yılların müziğini seviyorsunuz?

Açıkçası her dönemin bir kalitesi olabilir o yüzden ben son dönemlerde çıkan kaliteli müzikler olduğu kadar bozuk müziklerin olduğunu da düşünüyorum ama 90'lı yıllar 2000'li yıllar bir başkaydı.

#GeceMuhafızı

14 Ocak, 2023 Cumartesi Saat 13.58

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! En çok hangi yılların müziğini seviyorsunuz?

Teşekkür ederim @ksRehber ❤️❤️❤️
En çok hangi yılların müziğini seviyorsunuz?
Cevapla