NEDEN BAZI ÖLÜMLER DAHA KORKUNÇ GELİYOR?

Mesela çok sevdiğiniz birisinin başının araba tarafından ezildiğini düşünün onu beyni ezilmiş bir şekilde canlandırın aklınızda daha çok üzüntü mü hissederdiniz korku mu ve birde kalbi durmuş çok sevdiğiniz birisini düşünün bu sefer ne hissederdiniz? İkisi de ölüm aslında ama ilki daha sorgulatıcı geliyor bana sizde de böyle bir durum var mı?

NEDEN BAZI ÖLÜMLER DAHA KORKUNÇ GELİYOR?
Cevapla