Kültür & Sanat konusunda 5,6b cevap paylaştı. Soruda paylaşmak için en son kitabıöın resmini çekmişim. En son olan resim bu..
44 Yorumla- +1 yıl
Sağlam kitaba benziyor oku bakalım ne diyormuş
- +1 yıl
Evet oldukça güzel hediye
- +1 yıl
Guzelmis
En İyi Cevaplar
+1 yılYeni bir ürün aldım. Onu belli bir süre kullandım cildimde alerji gibi minnacık minnacık sivilceler falan çıktı. Yüzümü çekmiştim işte ne uzatıyorum 😅
25 Yorumla- +1 yıl
Sivilcelere ölüm alalalalaa 🤣
Geçmiş olsun dikkat ediniz - +1 yıl
Evet ölüm lütfen... Yüzüm falan kızardı... Teşekkürler daha ürün falan kullanmam ben sabah uyanıp bir yıkarım bitti 😅
- +1 yıl
Yok ya gerek yok bence sadece nemlendirici kullanmak yeterli olur diye düşünüyorum yoksa ciltler helak oluyor kavimler gibi
- +1 yıl
Evet evet aynen öyle 😅
- +1 yıl
İşte böyle 🤣
Komik olacak ama yeni aldığımız her yeri gicirdiyan sandalyenin vidalarini çıkardık yalama olmuş takarken koltukcuya attım. Gelecekler
11 Yorumla- +1 yıl
Enteresan bir foto olmuş 🤣
Kültür & Sanat konusunda 817 cevap paylaştı. Bu açık tonlarını başta çekmiştim
31 Yorumla- +1 yıl
Müthiş manzara
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
- Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı.
u +1 yılKendi fotoğrafımı çekmiştim. şu an ki profil resmim yani. zaten pek fotoğraf çekmiyorum
16 Yorumla- +1 yıl
Aynı bensin 🤣🤣
- +1 yıl
Aynen abi 🤣🤣
- +1 yıl
Bende yüzyıllık resimleri Pp yapıyorum 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Evet ben bu resmim M. Ö 2021 yılında ait tam 1 yıllık 🤣🤣🤣
- +1 yıl
🤣😂😂😂😂😂hele benimki Antik Sümer Medeniyeti ilk cigarayı benim dedemin dedesi sümerli sümer bulmuş
- +1 yıl
🤣😂😂😂😂
u +1 yılSorumun Görselini cektim az once👇👇
22 Yorumla- +1 yıl
Sorun sorumu cevaplamış oldu 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Evet

🥰🥰 zilli
312 Yorumla- +1 yıl
Hele zilliye bak hele 😂
Kedi yeni yıkanmış çamaşır makinesinden yeni çıkmış çamaşır gibi görünüyor berrak ve temiz 😂 - +1 yıl
Evet bakımını çok iyi yapıyorsun kaç günde bir bici bici yaptiyorsun da adı niye zilli bu kedinin 🤣🤣🤣
Nüfusa gidip ismini değiştirse hakkı var 🤣 - +1 yıl
Suyu seven tek kedi olarak gness rekorlar kitabına girebilir bak 🤣
Bizde kuzenin kediyi geçen evlendirdik arkadaşının kedisiyle yoksa mar mır yapip duruyordu ilk birkaç gün savaş çıktı sonrs anlaştılar
Hikayesi güzelmiş ama hatırlamasin bu hikayeyi tekrar balkondan aşağı ip sarkıtıp gelin kız gibi kaçar 🤣 - +1 yıl
Kedinin hayatı kaymış ver eline sigarayı alkolü başlar hemen 🤣🤣
- +1 yıl
Kıymışsın kiyacagin kadar kedinin çocuğu olmayacak geleceği yok🤣
- +1 yıl
Elbette sen bana bakma ☺️
+1 yılSucuğu çekmiştim soru olarak paylaşmıştım hatta soruma gelebilirsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun
Kendimi çektim "Nasılım" kategorisinde kullanmak için
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yıl
Benzin pompasının farklı çıkan soketi. Neyse işi çözdüm yine de
13 Yorumla- +1 yıl
Problem yoksa ne güzel iş çözücü olmak iyidir ☺️
- +1 yıl
Hallettim zor olmadı
- +1 yıl
👍👍
+1 yılOjelerimi çekmişim
25 Yorumla- +1 yıl
Başarılı sürüm 🤣
- +1 yıl
Bende şaşırdım kendime ilk defa oldu😂
- +1 yıl
Her şeyin bir ilki var derler 🤣
- +1 yıl
Evet çok şükür bugünde bir ilke adım attım😂
- +1 yıl
İlkeler önemli 🤣
+1 yıl
🖤🖤🖤
12 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
+1 yıl
Kahvaltı... 13 Yorumla- +1 yıl
Harika kahvaltı afiyet olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
Rica ederim
Ayıp olacak ama
11 Yorumla- +1 yıl
Yok ya olmaz afiyet olsun

Güneş batmadan önce çekmiştim bugün
12 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel
- Kültür & Sanat konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yıl
Buymuş 12 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun
- +1 yıl
Eyvallah
+1 yıl
Bunu çekmiştim 🌄
111 Yorumla- +1 yıl
Harikulade bir manzara keyfini çıkar
- +1 yıl
Dimi çok güzel
- +1 yıl
Evet doğa her zaman guzellik ve huzur sunar
- +1 yıl
Çoğu zaman hiçbir şeyin vermediği huzuru veriyor
- +1 yıl
Doğa bütün duygu renklerini gözlere sunar insansın o yüzden doğayı çok severim
Doğa ana insana enerji veriyor en stresli anında doğaya çık rahatlarsın - +1 yıl
Kesinlikle öyle hemen toprağa basıp közde bi çay demlemek lazım 😌😌
- +1 yıl
Topraktan geldik toprağa gideceğiz toprakta Közlü çay en iyisi herkes denemeli ve hep yapmalı ☺️
- +1 yıl
Evet sesimizi de duyurduk sksjsj
- +1 yıl
Ey Dünyalılar duyun sesimizi 🤣🤣
- +1 yıl
😄😄iyi geceler 🙋♀️
- +1 yıl
İyi geceler ☺️
+1 yılBunu çekmişim
15 Yorumla- +1 yıl
Aman Yarabbi düştüm 😍🤣
- +1 yıl
Gel birlikte olsun 😄
- +1 yıl
Çok teşekkürler ince teklifin için düşünmen yeter ☺️
- +1 yıl
Ne demek
- +1 yıl
👍
Pazar kahvaltım...
14 Yorumla- +1 yıl
Güzel görünüyor afiyet olsun
- +1 yıl
Oh mis ☺️
- Kültür & Sanat konusunda 350 cevap paylaştı.
+1 yıl
Balık av malzemelerini çekmişim.
115 Yorumla- +1 yıl
Ava mi giriyorsunuz
- +1 yıl
Elimden geldiğince gitmeye çalışıyorum.
- +1 yıl
Balık avı güzel oluyor sabır işi ama kafa dinlemeye birebir
- +1 yıl
Sabır, çaba, emek, bilgi, kısmen yetenek ve şans bir çok etken gerekli.
Çoğu zaman elimiz boş dönüyoruz ama dediğin gibi temiz hava, kafa dinleme, manzara, yıldızlar, gökyüzü vs çok hoş.
Bir de yakalarsak çok hoş oluyor.
Üstüne evde pişirip yiyorsun daha da hoş oluyor.
Seviyorum 😊 - +1 yıl
Ben en son Zonguldak'ta tutmaya gitmistik pek anlamam ekip gittik her yere attık ama gelmedi balıklar ama o günün sabahı yediğimiz menemenin sohbetin tadına doyum olmaz
Söylediklerinize katılıyorum emek verip yakalamaca ve havanın güzelligi derken bir de yakalanınca bu iş tamam - +1 yıl
Günü günü tutmuyor ne yazık ki.
Yine de temiz hava alma adına güzel bir enerjisi oluyor.
Seviyorum ben. - +1 yıl
Enerjisi, sinerjisi yeter tek mi gidiyorusnuz arkadlasrinizla m8
- +1 yıl
Tek gidiyorum ama gittiğim yerde avlayan arkadaşlar oluyor.
Şu an kıyıdan avlanıyorum.
İzmir’de arkadaşların tekneleri var. Tekne ile avlanmak genelde daha verimli.
Benimde niyetim burası için tekne almak.
Mera varsa, tekne ile av daha zevkli.
Kıyıdan da alırsın yeri geldi mi ama tekne de bir yerde balık yoksa başka yere geçmesi kolay. Geziyorsun, gezerken tekne arkasına olta bırakıyorsun öyle de alıyorsun.
Tekne daha önemli yani
www.instagram.com/.../?igshid=Zjc2ZTc4Nzk= - +1 yıl
Tekne şart zaten adamlar tekneyle çok güzel avlanislardi biz oltayla bir şey yapamadık 😂
- +1 yıl
Her işte, uğraşta olduğu gibi bir şeye adım atınca kademe kademe daha ötesini istiyorsun ekonomik koşullara göre.
Şu an benimde ileri seviye düşüncem tekne almak.
Tekne alsam linkteki gibi kotona, levrek avı hedefim.
Bu hedefe ulaştığımda bir sonraki hedef orkinos avı olur sanırım.
Hedefe ulaşmazsak koyudan avlanmaya devam 😁 - +1 yıl
Yavaş yavaş olur inanç, emek ve çaba ile başarılı olacağınıza inancım tam ☺️
- +1 yıl
İnşallah 🙏
Teşekkür ederim.
Siz de devam edin avlanmaya eğer boş zamanlarınız oluyorsa 😇🤝 - +1 yıl
Evet ortam oluşursa gidiyorum ben neredeyse her ava gittim 🤣
- +1 yıl
Devam 😊
Güzel bir balık alırsan bırakamazsın 😇 - +1 yıl
Bırakmam tabi ki 🐳
- Kültür & Sanat konusunda 360 cevap paylaştı.
+1 yılYeni üniforma geldi.
Güzel birtakım elbise ekip olarak yeni yıla özel resim çekildik
Güzel oldu ama11 Yorumla- +1 yıl
O harika
Kek yaptm az önce onu çektim
15 Yorumla- +1 yıl
Jöle mi üstündeki
Ellerinize sağlık afiyet olsun - +1 yıl
Güzel sos olmuş afiyet olsun
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılTrendyol marketten yanlış gelen ürünün fotoğrafını çekip yolladım.
23 Yorumla- +1 yıl
İyi yapmışsınız şapka alıyorsunuz bot geliyor 🤣
- +1 yıl
O kadar da değil, siz mübalağa yapmayı seviyorsunuz 😅
- +1 yıl
Evet severim ☺️
Bende bu. fxsbfdxfsb

Not: ben yapmadım sadece görünce çektim 10 Yorumla
+1 yıl*Senden bir tane daha yok* kitabının ekran görüntüsü.
15 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir kitaba benziyor
- +1 yıl
Bende merak ediyorum alıp okuyacağım, pazar gününü iple çekiyorum. 🙂
- +1 yıl
İyi okumalar dilerim ☺️
- +1 yıl
Teşekkürler. 🙂
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılBilgisayar ekranından bir fotoğraf çekip arkadaşa göndermişim :D
12 Yorumla- +1 yıl
O da iyi ☺️
- +1 yıl
:)
Gizli Üye(25-29)+1 yıl
...
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun

...
10 YorumlaKültür & Sanat konusunda 625 cevap paylaştı. Kendimi çektim
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılPrensesimi çektim dayısının minik kuzusu pamuk şeker yiyp lünapark yapmıstık
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel ☺️
- Kültür & Sanat konusunda 322 cevap paylaştı.
+1 yılBoydan fotoğrafımı çekmişim.
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılEminönü manzarasını çekmiştim.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel sister çekmeye devam et
- +1 yıl
👌🌼
- Kültür & Sanat konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılKendimi çektim en son...😄
11 Yorumla- +1 yıl
This is selfie 🤣
- Kültür & Sanat konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılFreze.
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
- Kültür & Sanat konusunda 776 cevap paylaştı.
+1 yılBaklava 😂 Keyifli geceler..
17 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun 😃
- +1 yıl
Teşekkür ederim oldu valla 😅
- +1 yıl
Ahaha baklava güzelse en güzel tatlidir
- +1 yıl
Kesinlikle baya iyiydi ya fıstıklı tereyağlı 😂 özendireyim
- +1 yıl
Vallahi abur cubur gömdüm olsa bile yiyemem 🤣
- +1 yıl
Afiyet olsun sana da 😂
- +1 yıl
Thenk yui
+1 yılİş içindi😄 burada ifşa edemem
13 Yorumla- +1 yıl
Tamam 🤣
- +1 yıl
Tazminat ödemem gerekir ügünüm😄tasarımdı çünkü
- +1 yıl
Tasarım ise özel alandır evet tazminat felan sıkıntı 😃
- Kültür & Sanat konusunda 826 cevap paylaştı.
+1 yılOdeme onayinin resmini cekmistim.
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılTakyidat fotoğraflamışım
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
bakıp geldim kendimi çekmişim🥲
17 Yorumla- +1 yıl
Hadi başka bir şey daha çek kahve yapıp onu cekebilirsiniz
- +1 yıl
Tam kahve tasarken köpükler havada ucusurken baloncuk 🎈 gibi ve yanına mısır patlatirken misirlards mutlu bir haber alıp sevinçten havalara uçarken çekersen yılın KS fotosu olur 🤣
- +1 yıl
İmkansızı istedim 🤣
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
+1 yılKendi resmimi çekmiştim..
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılKendimi çektim yarım saat önce.
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendim ve paşa koltuğum. 😃
11 Yorumla- +1 yıl
En rahat resim hocam mis 😃😃
Gizli Üye(36-45)+1 yıl2 gün önce kendimi çekmişim.
11 Yorumla- +1 yıl
O da güzel ben kendimi yüz gün önce felan çektim 🤣
+1 yılTırnaklarımı çekmiştim 💅🏻
10 Yorumla
+1 yılKedimi çektim😊
10 YorumlaSs almışım vibratör fiyatı içindi
10 YorumlaBenim horozun resmini çektim.😊
10 Yorumla
+1 yılkızımın ödevi
11 Yorumla- +1 yıl
Ah bu ödevler hiç bitmez
Mandala
17 Yorumla- +1 yıl
Benimki ağız ve diş sağlığı sarma yemeye hazırlanan 🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣🤣sarma yiyemedi ama böyle olmaz
- +1 yıl
Hadi inşallah ya ☺️sarmalanmak istiyorum🤗
- +1 yıl
İşte bu 🤗☺️
+1 yılKediyle ben
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılKediiiiii
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍🐈
- Kültür & Sanat konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendim
11 Yorumla- +1 yıl
Sister kendini çekmeyi seviyorsun
Kültür & Sanat konusunda 377 cevap paylaştı. Kitap sayfası
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılKendimi çekmişim
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılSs almıştım
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
+1 yılYigenim. ile ben☺️
13 Yorumla- +1 yıl
Bitirim ikili mı oldunuz
Yeğenin kaç yaşında mini Cooper mı - +1 yıl
Mini cooper iyiymis vallai 8 yasinda kiz☺️🧿👍
- +1 yıl
Evet yakında erkekse hacı murat kız ise Ferrari olur 🤣
Nazar değmesin tututu yegeninize bol bol sevin
+1 yılKendimi çekmişim
11 Yorumla- +1 yıl
👍👍
Kedim
14 Yorumla- +1 yıl
Kedin hangi renk
- +1 yıl
Ooo çok dadlu kedi 🐈 benim yerime de seversin
Sahil kenarıydı
12 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel manzara
Kendim
11 Yorumla- +1 yıl
Selfie mi
+1 yılYemeğim ve kendim 😄
115 Yorumla- +1 yıl
Aynı anda mı
- +1 yıl
Evet 😄 o kadar güzeldi ki selfi yaptimm 😂😂
- +1 yıl
Ne yemeği yaptın ki sen çekerken enişte yiyip bitiriyormus 🤣🤣
- +1 yıl
O evde yok ben yedim. Karnıyarık yapmisyim
- +1 yıl
🍆 patlıcanları yarıp kestin o canlı bitki ne hissetti kim bilir cani kasap seni patlicandan özür dile🤣
- +1 yıl
İmam kem kum falan filan ortada özür diliyecek 🍆 kalmadı ki 🙄🙄
- +1 yıl
Hepsini yedin mi tüm suç aletlerini ortadan kaldırd8n mi mekanı da temizlemişsindir sen şimdi tam bir sebze katilisin 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Makinayı bile çalıştırdım😂😂
- +1 yıl
Suç üstü yapamamış polis gibi hissediyorum 😂
- +1 yıl
Delil varsa suçlamaları kabul ediyorum 😂😂
- +1 yıl
Sharloku sizin eve yolladım 🤣😂😂
- +1 yıl
Hemen çöpleri buyuk çöpe ordan da belediyeyi arayıp sokaktaki çöpleri toplatmaliyim dirim dirim dirim
- +1 yıl
Çabuk çabuk İngiltere Londra uçağına bindi geliyor 🤣
- +1 yıl
Biz niye saçmalama dan birakamiyoruz 😂😂 de hadi kactim
- +1 yıl
Suçlular kaçar sharloklar kovalar 😂🤣🤣
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendim n u de halim ayna pozu
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇüküm diyesim geldi ama yokk sfsdsfgjk
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHiç sorma😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Sormadım 🤣
- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 










