Nostaljinin dibine vurmak için en sevdiğin Teoman şarkısını paylaşır mısın?

Vay be!

Şu şarkı çıkalı 22 sene geçmiş! Önümüzdeki yılı da hesaba katsak etti 23.

İlk çıktığı zamanlar ortalığı güzel sallamıştı. Hey gidi günler hey, kendimi birden çok yaşlı hissettim.

Neyse, hadi bu geceye bir Teoman şarkısı bırak da nostaljinin dibine vuralım. Eskilerden olsun ama.

Nostaljinin dibine vurmak için en sevdiğin Teoman şarkısını paylaşır mısın?
Cevapla