AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok güzel bir de yazılı olarak görmek isterdim bunu şiirin sonunda gülmüyorsun demi bana öyle geldi heralde 🤭
ucunu acik biraktim. sana ne hissettirdi
Genel olarak soruyosun değil mi
evet
Büyük bir aşk. Çaresizlik gibi nasıl desem o aşkın karşısında ne yapacağını şaşırmak. Nasıl davransa daha iyi olur bilememek
Bana bu şekilde geçti ve aşık olmalısın dfjkdf şaka tabii :D
değrli analizin icin cok tesekkur ederim 🙂
Umarım saçmalamamışımdır rica ederimm
yok yahu ne saçmalamasi
Peki o haldee ☺️
rellde birkac kisiye dinlettim de şu misrada yagmur damlalariyla murekkep baglantisini kuramadilar falza laf kalabaligi yapmak istemedim yazarken. anlasikmiyor mu acaba anilari yazilmis metlerdeymis gibi tasvir etmem
saklamak mi gerek, bu yagmir damlalarindan anilarimizi
yoksa
akan mürekkebi izlemek mi gerek, sessizce
Tekrar dinleyip öyle dönüş yapmak istiyorum
tamam. anilari beyaz kagitlara yazilmis yazilar olarak tasvir etmisttim
Evet sen orada anıların yazıldığını ifade etmek istemişsin ama sanki biraz bağdaştırmak gerek o mürekkep kısmı havada kalıyor gibi hak verdim. Şiirin gidişatına göre çıkarılır belki çünkü her mısrada birbirine zıt durumlar var. Anıları saklamak ya da kaybolmasına izin vermek biz anlıyoruz ama ilk okuyan kişi anlamayabilir. Ya da sadece o mısra ele alındığında eksik kalıyor orada değişiklik yapabilirsin
o kimi bir daha gizden geciriyim. cok cok cok tesekkur ederim degerli vaktinden bana ayirdigin icin. iyi geceler
Aynen, rica ederimm her zaman. İyi geceler
peki senin değistirmek istedigin ozelliklerine neler 🤫
Anlamadım
Düzelttin mi şiiri
sinavim vardi bugun zamanim olmadi ama duzelticem en yakin zamanda
Anlamışsın.. 🤭
aşk olsun o kadar saf biriymisim izlenimi mi verdim sana
Hayır hayırr olur mu hiç tam tersi de ne zaman ilk yazdığımdan beri mi 😅
evet ilk mesajdan beri biliyorum
biraz eyleniyim dedim
Üst üste yazarsak tabi..
Bak ya eylenicekmiş bi de
niye geldikdunyaya. eylenmek lazim yahu
Neyse ki ben farkına varmadım kendi çapınca eğlenmiş oldun dkslkd
Çapında*
neyse ki yazmissin. eylenmeyi sevmiyorum deme sakın
Evett yok ya sevilmez mii
sevilir tabiii iki farkli yerden yazismayalim yav. bir tuhaf hissediyorum.
bu arada yorumunu kaldirmami ister misin
Burayı boş ver dkldmf
Benim için sorun değil kalabilir
niye benim mekanj bosveriyoruz ya. sdninkini bosverelim. ben elaleme fevzi hanimkoylu olmus dedirtmemmm 😁
bsnim bu alemde bi agirligim var
😅
Dkslckd ya yorumu sileyim mi falan diye sordun ya orası daha iyi diye hem
Hanımköylülüğe nerden bağladıysa hem ne olmuş öyle olan insanlara aa 😅
Laflara bakın 😅😅
Fevzi bey Fevzi bey uykusuzluk başınıza vurmuş cksldkdll
gercekten de uykum gelmisti. dugularimi, hislerimi görmedsn dinlemeden bile anlayabilen birini buldum sonunda
Anlamamak zor olmasa gerek 😄 sınav olmayınca Fevzi bey rahat tabi. Dün 2.30da uyuyodunuz..
Anlamak*
vavv saatler de tutulmus. ben kendim blimiyorum kacta uyudugumu :)
Ya işte boşuna mı diyorum uykusuzluk başına vurmuş diye yoksa ne alakası var canım ne saat tutması 🤭
tabii ya hic de alaksi yok. bunlar hep uykusuluktan oluyor. ama bi anligina da olsa guzel hissettirmisti biliyo musun
Bi anlığına olmasın o zaman evet aklımda kalmış illa böyle söyleticeksin demii ayrıca benim sorumun aktifliğini de bitirdin farkında değilim sanma sakın 😶
guzelll
Yaa uyanık insan
Hani uykun gelmişti senin
hem baj bu arada sevdigim kotu (toplum ahkalina gore) bi ozelligimi ogrenmis oldun :) manipülasyonn 😈
İlk göz ağrınla seni baş başa bırakma zamanı gelmiş bu soruyu kapatıyoruzz
İntikam vakti
Onun zaten farkındayım en başından beri
Zevk alıyosun
farkindaysan manipüle edmdmsisim demektir ama. genelde iyi yaparim ama elim ayagim birbirine dolasti tabii ondan
Şu şeytan emojisini görünce sana cadı diyesim geldi kız olsaydın cadı derdim ama erkeksin ne dicem ben sana şimdi
fark ettirdim
Evet
Elin ayağın neden birbirine dolaştı
gargamel de
Aa bak tam sen dkslkd
Teşekkür ettim gargamel
çok uykum oldugundan tabii ki de. neden olucak baska hih
Hani soruyu kapatıyorduk hâlâ devam ediyosun bak aa
Cksşcmld
Her şeyi uykuya bağlamasana sen onu ben yapıyorum
Ve ne zaman uyuyosunuz gargamel bey
sen uygulamadan yaziyosun snairim. bana mesaj bildirimi gec geliyo da
Sorun değil sitede geç mi düşüyor uygulama kullanmıyordum az önce indirdim
senin basliga gectigimiz anda uyucam sirine hanim
Benim başlık
senin soru demek istedim eksisozlukten aliskanlik iste. sevet sitede gec geliyo mesajladr
Anladım da orada konuyu bitirdin nasıl geçicez gargamel bey
senin sabah dersin yok muydu
Vardı
Çiğ köfte için çiğ yeme midene dokunur demiş şakacı gargamel beyimiz
Saat kaç muhabbete bak kdlsnd
bulurum ben simdi
Geçmeyelim ya affettim affettim merak etme intikam yok fksld
ohaa ayip ama ya
o benim ozelim
Nolduu
Tüh ifşalandı
Keşke karşındaki de taksaymış biraz fksşfkpdm
Tüm sırların bende artık
😔 yapma bak kusrerim sirine hanim
E napalım yapacak bi şey yok
Ne var ne olmuş yani şirine hanım öğrenmişse
Uyursan geçer 💤
sirine ogrendiyse gargamel de ogrenir, hatta belki coktan ogrenmistir de belli etmiyordur kim bilir
Tamam ya tamam gel kapattım gözlerimi görmedim bir şey unuttum gitti
Bu sefer şirine sonradan öğrenmiş ama
Bir de bu gargamelin birinin profil fotoğrafında gözü kalmış
Bakalım başkaa
Tişörtle dolanıyomuş bu soğukta e ona da şükür terliğin var mı bari yoksa bizden olsun
gozlerini kapama ama. gozlerini kaparsan onlara nasil kenetldndbilirim ki
Şair ruhlu Fevzi konuştu..
Evet manipüle alışkanlıkları devam ediyor…
jajaja o kadar derinlerdeyim deme. yaktin bizi sirine
Ben bir şey yapmadım suçsuzum dkslk
Gargamel de olsan kalp tek kişilik lütfen ayıp aa
savunma reddedildi. sanigin 16 saat KS den uzzaklastirilmasina karar verilmiştir
16 saat çok değil mi hakim bey
Özlerler beni olmaz
dava kapandi sirine, itiraz edemezsin. hem ozlemek iyidir şekspir abinin sozunu hatirla
Hıı peki evet katılıyorum bu konuda
Tebrik ederim kanka güzel olmuş :)
tesekkur ederim
Bence başarılı.
tesekkurler
çok güzel yazmışsın, ama bilmiyorum😃
Güzel.