
Az önce bunu uzun zamandır yapmadığımı ve en son ne zaman tiyatroya gittiğimi hatırlamadığımı fark ettim. 🥲

Az önce bunu uzun zamandır yapmadığımı ve en son ne zaman tiyatroya gittiğimi hatırlamadığımı fark ettim. 🥲
Açıkçası uzun zamandır gitmiyorum. En son yazın gitmiştim tahminen. Çok fazla ilgi görmediği için süreklilik arz etmiyor bu tarz aktiviteler. Oldukça gitmeye çalışıyorum.
Cevap
2Cevap
2014 de gitmiştim en son çok oluyor
Baya olmuş 😂
Evet :D bir kuşak önce
Bak bir de gülüyor sjsnsld
Çok küçüktüm, amcam götürmüştü tiyatro izlemeye beni ve kardeşimi.
9 yaşın altındaydım, epey bir zaman olmuş, hemde epey bir zaman
Yorumları okudukça yalnız olmadığımı ve yaşamayı ne kadar unuttuğumuza şahit oluyorum. Çok üzücü.
maalesef ki 1 yıl önce bu ekonomide hiç yere gidilmiyo
En son Haziran'da gittim. Özledim ya, umarım yakın zamanda bir gösteriye giderim. 😌
Pandemiden beri gitmiyorum sağlıklı bulmuyorum
Artık kalmadı gibi korona. Gidilebilir bence.
Oo çok oldu hatırlamıyorum bile
🥲
Bir ara kendim yapıyordum oysa aifjdn
Yetenek var diyosun djsndkd
ortaokul ya da lise 😅
Biz ölmüşük ya 😅 ruhumuz çürümüş sjsnsks
cidden ya jajs
Ondan sonra Türk milleti neden bu kadar gergin, neden bu kadar mutsuz. Ruhumuzu beslemiyoruz ki 😅
düşünecek çok şeyler vardır sebep buda olabilir sjsj
Ben anlamam 😂 otopilotta yaşıyor herkes hayatı djdnsld
sakin, sakin olalım, sakinlik güzeldir 😂
Su gibi olalım djsnsöd
tamda öyle sjjs
2 3 hafta falan once
Haziran ayında gittim.
Çok oldu hatırlamıyorum hiç
İlk okulda izlemiştim en son
Çoooook oldu ya
Çok eskiden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?