
Bu yorumu gecenin bir yarısı okumustum, gözlerim dolmuştu.

Bu yorumu gecenin bir yarısı okumustum, gözlerim dolmuştu.
Evet bir yabancı şarkının altında bu yorumu okuyan kişi yalnız değilsin tarzı bir şey görmüştüm orada duygulanmıştım
Cevap
3Cevap
Bugün aslı güngör dinlerken okudum. "aşk için değil de o yılları özleyip gelenler var mı" gibisine bir şeyler yazmış. O yıllar güzeldi gerçekten.
Asli Güngör un şey vardı..
Kalp Kalbe karşı derler.
Ne dinlerdikk
Zaten onu dinliyordum bende 😂
Cidden o yılları hatırlamak güzel.
Hatıraları güzelleştiren şey o yıllardı. Bilmiyorum 2000 sonrası bana çok yapmacık geliyor. Zerre kadar samimiyet ve içtenlik yok. O yılların şarkıları, dizileri oyunları falan her şeyi çok güzeldi. Samsung e250 ye şarkı yükleyip dinlerdik. MSN falan vardı. Güzel yıllardı.
Hayır. Gereksiz dram hikayelerine vakit harcayamam.
Olabildiğince uzak duruyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?