Evet hediyeleşmek güzeldir siz kimlere ya da kime ne hediye alırdınız?

Evet hediyeleşmek güzeldir siz kimlere ya da kime ne hediye alırdınız?

Yıllardır kitap dışında tüm hediyeleri kendi ellerimle yapıp vermeyi severim.
Çünkü, bence böylesi daha güzel ve daha özel. Ama bir kura çekimi şart olsa da kim kime adresini verecek kadar güvenir işte asıl mesele bu.
Kimseye , bana alsınlar :==))
Ben hediyemi gönderdim, uzun zamandir gitmesi gereken bir kutuydu. Onu etiketlemiycem o zaten kendini biliyor. Çikolatalar, minik hediyeler ve kırmızı oduncu gömleğini çok beğendi. Bende mutlu oldum.
Cevap
3Cevap
Sevdiğim ve değer verdiğim üyelere hediye alırdım sadece özel birisi yok
Var sevdiğim insanlar elbete onlar kendilerini biliyorlar :D Keyifli günler..
Teşekkürler 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣aga bee 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ahaha :D ne oldu be
Burdan 2 arkadaşım var onlara alırdım
Ne hediye alacağıma henüz karar vermedim
Zaten yılbaşı için değil hediyeleşmek sünnet olduğu için hediye alırdım
Alanlar mutlaka olur. Benim şu an öyle bir planım yok.
Kendime alirdim bügun hemde..🧿
Kura çekelim işte 😅 niye seçiyorum birini
Kimseye almazdım.
Kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?