Kültür & Sanat Sebnem ferah şarkıları ile güne başladım. En sevdiğiniz şarkısı veya albümü nedir? isimsizdiss Takip Et Guru Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Beyler bayanlar? 😇😇😇 Güncellemeler+1 yıl Benimki : küllerinden. Sebnem ferah şarkıları ile güne başladım. En sevdiğiniz şarkısı veya albümü nedir? Cevapla Nedir Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. Vaz geçtim dünyadan şarkısı 0 3 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Vazgeçtim zaten önemli olan ahiret isimsizdiss +1 yıl Güzel şarkı manidwr isimsizdiss +1 yıl Manidar
Aishalover Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Yaaa çakıl taşları favorim hepsi bayılarak dinliyorum. Şebo Teoman Manga Hayko Mor ve ötesi efsane şarkıcılar efsane müzikler yapan ekip ♥️ 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Küllerinden ve Deli kızım uyan ve çakıl taşları ve sigara ve ben şarkımı söylerken ve hepsi ahsjs 0 7 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Aynen yumuşak g şıkkı hepsi ahahahauah secemiyorum Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ama küllerinden şimdilik favorim Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Evet bu sıralar ben de küllerinden çok dinliyorum beraber yakalım gemileri de limanları da 😂 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Yaktım bile. Beni üzenlere çoktan elveda dedim Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Ohh sefan olsun Yorumla isimsizdiss +1 yıl Bana sefa demeyin zaafim var Yorumla isimsizdiss +1 yıl 🦋🙈 Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et Master Yaş: 36 , eic 67% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 545 cevap paylaştı. Hepsini ayrı ayrı severim, Perdeler ve Vazgeçtim Dünyadan bir başkadır ama. 0 4 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Bunları bilmiyorum dinlicem Yorumla isimsizdiss +1 yıl Vazgeçtim dünyadan biliyorum perdeleri 1 kez dinledim Yorumla Gölgesizkarakter +1 yıl Eskiler baya ancak iyilerdir. Şebnem Ferah'ın kötü şarkısı yok zaten. Yorumla isimsizdiss +1 yıl Evet aynen Yorumla
Tam4gunolmusdunn Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 93% +1 yıl Şarkısı mayın tarlası ama albümü hatırlamıyorum inanki 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl İçine girdigin kaygan deliği koskoca bir dunyami zanettin 0 87 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ben sarkimi soylerkenn😊😊👍👍 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😅😅😅buda güzel Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ama senin yazdığın söz çok manidar. Yani bazıları var ki kendi becerdikleri kızı bir bok sanıyor ve dünyasını onunla sinirliyor. Acıyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet bende Manidar olduğu için bu şarkısını sana söyledim koca bir dünya değil çünkü ona dünya olarak bakanlar var o yüzden dünya büyük kimine göre kimine göre Küçük Yorumla isimsizdiss +1 yıl Dünyalarını sadece sevgili ile sınırlayanlar komik Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani sevgili değil tabiki dünya sevgiliden ibaret değil Yorumla isimsizdiss +1 yıl Bencede. Mükemmel yerler var Allahin yarattığı. Doğal güzellikler Yorumla isimsizdiss +1 yıl Gitmek isterdim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Her daim gezip dolaşmak lazım ben hepsini yaptım darisi yapamayanlara Yorumla isimsizdiss +1 yıl A süper. Peki yalnız sarıyor mu ve değiyor mu gezmek Yorumla isimsizdiss +1 yıl İlla biri mi gerek Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayır tabiki yalnizda yapılır benimki karışık oldu ama insan birini aradığı zamanlar oluyor Yorumla isimsizdiss +1 yıl Anladim. Nerelere gittiniz değerli beyefendi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Türkiye'de 78 il yurt dışı İtalya Bosna Amsterdam Fas Hırvatistan Kıbrıs Yorumla isimsizdiss +1 yıl Harika.. hayalim desem Yorumla isimsizdiss +1 yıl İlk Türkiye tabiki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Saygı duyarım hayaldi gerçek olması dileği ile Yorumla isimsizdiss +1 yıl Teşekkürler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Rica ederim ne demek Yorumla isimsizdiss +1 yıl Küllerinden i dinlemenizi oneririm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tabiki uyarım tavsiyene Yorumla isimsizdiss +1 yıl Dinleyip yorumunuzu bekliyorum sözleri anlayarak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam dinliyorum simdi Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ben de. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani herşeyi yakmayı istiyor Yorumla isimsizdiss +1 yıl Evet. Yakarım da Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ama. ne olursa olsun ben dogarom Yorumla isimsizdiss +1 yıl Allah var gam yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yakar yıkarım Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ben de Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Güçlü kişiliği ortaya koyuyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende yakarım Yorumla isimsizdiss +1 yıl Aynı ben ahhaha. İse gidiyorsanız tutmiyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İşten geldim 😅 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Gece vardiywsi zor degilmi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben hep gece vardiya değil standart Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ne iş yapıyorsunuz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Fırin işi Yorumla isimsizdiss +1 yıl İbretlik bir soru sorabilir miyim yüzde yüz tam buğday ekmeği yok dimi beyaz un kalıyorlar hep Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet beyaz un katılıyor Yorumla isimsizdiss +1 yıl O zaman komple ekmeği kesicem kilo vermek icin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bencede genel anlamda ekmek iyi bir şey değil Yorumla isimsizdiss +1 yıl Kilo aldırıyor evey Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet benim işimde ekmek ama. ben çeşit ekmek üzerine çalışıyorum tek tip değil Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ekmek sadece klilo açısından mi kotou Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani ekmek kilodan ziyade katkı maddeleri var bence her daim tüketmek insan vücuduna zarar verir Yorumla isimsizdiss +1 yıl Gida mühendisliği okuyorum bende çok bilinclisiniz tebrik ederim evet katkı maddeleri meselesini unutmusum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet bu var Yorumla isimsizdiss +1 yıl Seyahate devam ediyor musinuz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anlamadım Yorumla isimsizdiss +1 yıl 78 il gezdim dediniz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Pardon bir an anlamadim yani son 4 yıldır sadece İstanbul ve İzmir'e gelir giderim Yorumla isimsizdiss +1 yıl Yorumların başında 78 il gezdim diyen siz degilmisin8z Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet ben dedim bir an anlamadim onu demek istedim dedigim doğrudur Yorumla isimsizdiss +1 yıl Seyahate devam ediyor musun ve turkiyenin en gezilmesi gereken şehri sizce neresiiii Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şu anda yapmıyorum sadece İzmir ve İstanbul'da gelip giderim yani Türkiye'nin her yeri güzel yeşil seviyorsan karadeniz kültür istersen doğu bölgesi Yorumla isimsizdiss +1 yıl İstanbul İzmir ve Karadeniz diyeyim ozaman Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani İzmir'de güzel Diyarbakır'da güzel Karadeniz de güzel Yorumla isimsizdiss +1 yıl Irmağının akışına ölürüm Türkiyem mi ozamannn Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet tabiki Yorumla isimsizdiss +1 yıl 😇😇😇😇😇😇😇 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Türkiye her yeri güzel ☺️ Yorumla isimsizdiss +1 yıl Yes evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sanada nasip olur gezmek inşallah Yorumla isimsizdiss +1 yıl İnşallah. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sehrin neresi Yorumla isimsizdiss +1 yıl Bolu siz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ankara ben Yorumla isimsizdiss +1 yıl Anladim İstanbul İzmir ne alaka Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İstanbul 13 sene yaşadım İzmir'in yeri ayrı bende Yorumla isimsizdiss +1 yıl İzmir niye ayri Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani sevdiğim bir yer ve maneviyat var orada Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ne maneviyatı a Yorumla isimsizdiss +1 yıl Benim için maneviyat olan bir şehir bolu çünkü doğup buyudugum Yorumla isimsizdiss +1 yıl İzmir'e kötü anılarım var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani benimde iyi ve kötü anılar var Yorumla isimsizdiss +1 yıl Benim için de... Yorumla isimsizdiss +1 yıl Bornovayi ozledim ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 2 senedir gitmedim bende Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ben de 5 senedir Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Seni takip edebilirmiyim iznin var mı Yorumla isimsizdiss +1 yıl Olur Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ettim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Uyudunmu Yorumla isimsizdiss +1 yıl Ben 12 de uyuyup 6 da namaza kalkıyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Allah kabul etsin Yorumla isimsizdiss +1 yıl Aminnn Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Tabi ki sigara. Yenilerdenn de ince buz üstünde 0 1 Yorumla isimsizdiss +1 yıl İnce buz u müsait olunca dinlixem Yorumla
Ankakuşuum Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 95% +1 yıl Sil Baştan şarkısı. 0 1 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Evet bu sabah huzurla dinledim Yorumla
Dopaminx Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Çakıl taşları ve birileri var 0 3 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Evet çok severim Yorumla Dopaminx +1 yıl Bende Yorumla isimsizdiss +1 yıl Turkiyeye bu ses fazla ya Yorumla
FakBadi48 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Bugün 0 2 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Evet çok guzel Yorumla FakBadi48 +1 yıl En sevdiğim şarkısı Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 7,7b cevap paylaştı. Parmak izi 0 0 Yorumla
mert3525 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Çakıl taşları 0 13 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Sen hiç "hiç" oldun mu? Evet oldum. Ama eğer hiç olmasaydım hiç bu kadar güçlü bir kadın olamazdım. Hiç olmama neden olan herkese teşekkür ederim Yorumla mert3525 +1 yıl Hayraniyiz galiba zamanında çok dinlerdim Yorumla isimsizdiss +1 yıl Evet severim. Çok hemde Yorumla mert3525 +1 yıl İyi bakalm barış akarsuya çok düşkündum ben ya Yorumla isimsizdiss +1 yıl Barış akarsuyu hala dinliyorum Yorumla isimsizdiss +1 yıl Öldüğünde çok üzülmüştüm mezarına gitmeyi çok istiyorum Yorumla mert3525 +1 yıl Öldükten sonra pek dinlemedim🤭ağlamıştım bile yalancı yarimi kacirmazdm Yorumla mert3525 +1 yıl Bende istiyorum anneside vefat etti Yorumla isimsizdiss +1 yıl öldükten sonra daha çok dinledim harika Sözler ve şarkılar ya ben izlesem ben de ağlarım yalancı yarimi ya. Gözlerin ve yaz demedim 🦋 Yorumla isimsizdiss +1 yıl Allah ikisinin de mekanını cennet eylesin Yorumla mert3525 +1 yıl Amin amin dinlerm arada Yorumla isimsizdiss +1 yıl Dinlemelisin Yorumla mert3525 +1 yıl Ezbere bilirim hepsni Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Vaz geçtim dünyadan şarkısı
Vazgeçtim zaten önemli olan ahiret
Güzel şarkı manidwr
Manidar
Yaaa çakıl taşları favorim hepsi bayılarak dinliyorum. Şebo Teoman Manga Hayko Mor ve ötesi efsane şarkıcılar efsane müzikler yapan ekip ♥️
Küllerinden ve Deli kızım uyan ve çakıl taşları ve sigara ve ben şarkımı söylerken ve hepsi ahsjs
Aynen yumuşak g şıkkı hepsi ahahahauah secemiyorum
Ama küllerinden şimdilik favorim
Evet bu sıralar ben de küllerinden çok dinliyorum beraber yakalım gemileri de limanları da 😂
Yaktım bile. Beni üzenlere çoktan elveda dedim
Ohh sefan olsun
Bana sefa demeyin zaafim var
🦋🙈
Hepsini ayrı ayrı severim, Perdeler ve Vazgeçtim Dünyadan bir başkadır ama.
Bunları bilmiyorum dinlicem
Vazgeçtim dünyadan biliyorum perdeleri 1 kez dinledim
Eskiler baya ancak iyilerdir. Şebnem Ferah'ın kötü şarkısı yok zaten.
Evet aynen
Şarkısı mayın tarlası ama albümü hatırlamıyorum inanki
İçine girdigin kaygan deliği koskoca bir dunyami zanettin
Ben sarkimi soylerkenn😊😊👍👍
😅😅😅buda güzel
Ama senin yazdığın söz çok manidar. Yani bazıları var ki kendi becerdikleri kızı bir bok sanıyor ve dünyasını onunla sinirliyor. Acıyorum
Evet bende Manidar olduğu için bu şarkısını sana söyledim koca bir dünya değil çünkü ona dünya olarak bakanlar var o yüzden dünya büyük kimine göre kimine göre Küçük
Dünyalarını sadece sevgili ile sınırlayanlar komik
Yani sevgili değil tabiki dünya sevgiliden ibaret değil
Bencede. Mükemmel yerler var Allahin yarattığı. Doğal güzellikler
Gitmek isterdim
Her daim gezip dolaşmak lazım ben hepsini yaptım darisi yapamayanlara
A süper. Peki yalnız sarıyor mu ve değiyor mu gezmek
İlla biri mi gerek
Hayır tabiki yalnizda yapılır benimki karışık oldu ama insan birini aradığı zamanlar oluyor
Anladim. Nerelere gittiniz değerli beyefendi
Türkiye'de 78 il yurt dışı İtalya Bosna Amsterdam Fas Hırvatistan Kıbrıs
Harika.. hayalim desem
İlk Türkiye tabiki
Saygı duyarım hayaldi gerçek olması dileği ile
Teşekkürler
Rica ederim ne demek
Küllerinden i dinlemenizi oneririm
Tabiki uyarım tavsiyene
Dinleyip yorumunuzu bekliyorum sözleri anlayarak
tamam dinliyorum simdi
Ben de.
Yani herşeyi yakmayı istiyor
Evet. Yakarım da
Ama. ne olursa olsun ben dogarom
Allah var gam yok
Yakar yıkarım
Ben de
Güçlü kişiliği ortaya koyuyor
Bende yakarım
Aynı ben ahhaha. İse gidiyorsanız tutmiyim
İşten geldim 😅
Gece vardiywsi zor degilmi
Ben hep gece vardiya değil standart
Ne iş yapıyorsunuz
Fırin işi
İbretlik bir soru sorabilir miyim yüzde yüz tam buğday ekmeği yok dimi beyaz un kalıyorlar hep
Evet beyaz un katılıyor
O zaman komple ekmeği kesicem kilo vermek icin
Bencede genel anlamda ekmek iyi bir şey değil
Kilo aldırıyor evey
Evet benim işimde ekmek ama. ben çeşit ekmek üzerine çalışıyorum tek tip değil
Ekmek sadece klilo açısından mi kotou
Yani ekmek kilodan ziyade katkı maddeleri var bence her daim tüketmek insan vücuduna zarar verir
Gida mühendisliği okuyorum bende çok bilinclisiniz tebrik ederim evet katkı maddeleri meselesini unutmusum
Evet bu var
Seyahate devam ediyor musinuz
Anlamadım
78 il gezdim dediniz
Pardon bir an anlamadim yani son 4 yıldır sadece İstanbul ve İzmir'e gelir giderim
Yorumların başında 78 il gezdim diyen siz degilmisin8z
Evet ben dedim bir an anlamadim onu demek istedim dedigim doğrudur
Seyahate devam ediyor musun ve turkiyenin en gezilmesi gereken şehri sizce neresiiii
Şu anda yapmıyorum sadece İzmir ve İstanbul'da gelip giderim yani Türkiye'nin her yeri güzel yeşil seviyorsan karadeniz kültür istersen doğu bölgesi
İstanbul İzmir ve Karadeniz diyeyim ozaman
Yani İzmir'de güzel Diyarbakır'da güzel Karadeniz de güzel
Irmağının akışına ölürüm Türkiyem mi ozamannn
Evet tabiki
😇😇😇😇😇😇😇
Türkiye her yeri güzel ☺️
Yes evet
Sanada nasip olur gezmek inşallah
İnşallah.
Sehrin neresi
Bolu siz
Ankara ben
Anladim İstanbul İzmir ne alaka
İstanbul 13 sene yaşadım İzmir'in yeri ayrı bende
İzmir niye ayri
Yani sevdiğim bir yer ve maneviyat var orada
Ne maneviyatı a
Benim için maneviyat olan bir şehir bolu çünkü doğup buyudugum
İzmir'e kötü anılarım var
Yani benimde iyi ve kötü anılar var
Benim için de...
Bornovayi ozledim ama
2 senedir gitmedim bende
Ben de 5 senedir
Seni takip edebilirmiyim iznin var mı
Olur
Ettim
Uyudunmu
Ben 12 de uyuyup 6 da namaza kalkıyorum
Allah kabul etsin
Aminnn
Tabi ki sigara. Yenilerdenn de ince buz üstünde
İnce buz u müsait olunca dinlixem
Sil Baştan şarkısı.
Evet bu sabah huzurla dinledim
Çakıl taşları ve birileri var
Evet çok severim
Bende
Turkiyeye bu ses fazla ya
Bütün şarkıları seçemiyorum 🙄
Bugün
Evet çok guzel
En sevdiğim şarkısı
Sigara
Parmak izi
Yağmurlar…
Arka sokaklar 🙂
Ben bir mülteciyim.
İyisinn tabii
Çakıl taşları
Sen hiç "hiç" oldun mu? Evet oldum. Ama eğer hiç olmasaydım hiç bu kadar güçlü bir kadın olamazdım. Hiç olmama neden olan herkese teşekkür ederim
Hayraniyiz galiba zamanında çok dinlerdim
Evet severim. Çok hemde
İyi bakalm barış akarsuya çok düşkündum ben ya
Barış akarsuyu hala dinliyorum
Öldüğünde çok üzülmüştüm mezarına gitmeyi çok istiyorum
Öldükten sonra pek dinlemedim🤭ağlamıştım bile yalancı yarimi kacirmazdm
Bende istiyorum anneside vefat etti
öldükten sonra daha çok dinledim harika Sözler ve şarkılar ya ben izlesem ben de ağlarım yalancı yarimi ya. Gözlerin ve yaz demedim 🦋
Allah ikisinin de mekanını cennet eylesin
Amin amin dinlerm arada
Dinlemelisin
Ezbere bilirim hepsni
Anlasana :))
iyisinnn :)