
Çizimden anlayanlar eksiklerimi söyleyebilir kendimi geliştiririm daha çok

Çizimden anlayanlar eksiklerimi söyleyebilir kendimi geliştiririm daha çok
Çok güzel aradaki fark perspektif sol taraf o acıdan o şekilde olmamalı gibi geldi bana derinlik vede sanki biraz kaymış gibi gibi fakat çok çok başarılı sağ tarafta göz bebeği çevresi 2 tık daha acık daha yumuşak bir kalemle çizilebilir gibi tabiki bu benim kendi şahsi görüsün onun dısında çok basarılı buldum gerçekten... 👏👏
Çok pardon tekrar baktıgımda fiğ 5 zaten sağ taraf olması gerekiyor hata benim... 👍
Cevap
6Cevap
Bence çok güzel çizmişsiniz
Yeteneklisin çok daha iyi olacak kendini gekistirceksin. Tebrik ederim
Teşekkür ederim 🙏
Hayır hobi olarak çiziyorum.
Güzel olmuş ama beyaz kısmı tam beyaz bırakacaktın daha gerçeğe yakın olabilirdi
Çok güzeller ama bence tek sıkıntı göz pınarı ve üst göz kapağında gölge hataları var. Işık hatası yüzünden anatomiye uygun değil ama yine de fazlasıyla iyi bence.
Çok iyi çizimine bakınca ilerlediğin belli zaten
ben anlamam ama güzel
Bence oldukça iyi
Çizimden anlamam ama yeteneklisin
Mükemmel 👍
Bence çok guzel
Teşekkür ederim 🙏 🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?