Benim çok sık"teşekkür ederim" " demem :D
tamam bu sefer etmicem diyorum ağzımdan kaçıyor kibarlıktan bayılazam az kaldı bide büyük bişey yaptığını sanmaya başlamazlar mı offf
Neyi çook söylüyorsunuz?

Benim çok sık"teşekkür ederim" " demem :D
tamam bu sefer etmicem diyorum ağzımdan kaçıyor kibarlıktan bayılazam az kaldı bide büyük bişey yaptığını sanmaya başlamazlar mı offf
Neyi çook söylüyorsunuz?

Senin kibarlığın dilde. Yani kibarlıktan eser yok. Laf olsun, cakma nezaket sahibi görüneyim diye teşekkür etme boşuna. O insanlar hakkında ettiğin lafa bak.
"Beğenmediysen git lokantada ye"
Yemek begenilmeyince mi deniyorr bu
Ben neredeyse her beğenilmeyen olaya bunu söyler oldum
Eyvallah diyorum bu ara çok sık. Sanki Pendik - Kadıköy minibüs hattında şoförlük yapıyorum ya 😂
İçine minibüsçü kaçmış :D
Bilinçaltımda minibüs şoförü varmış. Bunada şükür 😂 Saçma sapan birşeyde çıkabilirdi bilinçaltımdan 😅
Nickine bakarsak bilinçaltından her şey çıkabilir gibi :D
Japonca nickim 😂 Dedelerim japonyadan gelmiş benim 😅
Haa başka dert vermesin :D
Japonca olduğu için ilginç geldi değil mi 😂
Cevap
6Cevap
Herekse hak ettiği gibi davranmak var
Wow Barış bu güzeldi
Teşekkürler
3 aydır ikide bir "ne güzel" deyip duruyorum.
Bebeğem vardı da çok şükür attım dilimden :))
İsabet olmuş:)))
Bence de bebeğem 😂😂
Terapist işini bir düşün derim
:D shhj
Üfff abartma sadece çok uygundu bebeğem için hayır delirteceksin diye diye yapma :))
Kaldı 38 :D sen kaşındnn
Psikologtan ne kadar kar payı alacaksan 2 katını veririm 38 de kalalım :))
Canım , benim psikologla işim olmadı hiç 🙈😏
Beni göndermek istiyorsun topluma mı kazandırmak amacın :))
Yoksa psikologa mı onu bilelim de ☺️
Topluma kazandırırsam daha beter olursunn sana iyilik yapıyorum toplumdan sıyrıl diye
Direkt gömlek diyosun yani saol valla çok düşüncelisin 😂
Seni çılgın:)) delisin ya
Ha şunu bileydim kahve buddy arıyorum kendime :D düşünen adam önünde
Desene şunu kahveleri kap gel heykelin altındayım zaten saatlerdir 😂😂
Sopanı niye saklıyon iki saat didindik burada geliyorumm 🥳
☕
Hani deli deli dakka da bulurdu biz 2 saatte zor bulduk acaba biz akıllı mıyız şüphelendim;))
Ben senden şüpheliyim kendimden eminn :))
Dellendirirsin beni tek dert bu olsun :)) sana 6*6 nasıl 54 eder onu anlatmak istiyorum 😂
Matematiğe bayılırım :D ama 54 den başka sayı sonucu çıkarsa ben karışmam 😂 bi de 2 artı 2 nin nasıl beş olduğunu da bakalım
2+2 zaten 5 bunun aksini iddia eden mi var 😂😂
Trafikte araba kullanırken ağzıma yapışan bir kelime var, yazmayayım şimdi 😂
Yazsanda KS biplemiyo ama dütlüyoo
Zaten az çok belli ne diyeceginn :D
Anlayan anlamıştır 😂
O değilde trafikte küfürsüz hiç cekilmez kadını erkeği trafiğe çıkan başlıyor sövüp soymaya :D
Hak eden çok 😂😂
Benim söz biraz küfürlü
Buyur senin sorunmus gibi raat ol :D
Bu aralar kim ne söylerse, ne anlatırsa sqxir lan diyorum hahah
Haha :D rahatlatıcı bi söz değil mi
Hem de nasıl içimin yağları eriyor kilo veriyorum öyle bir rahatlatıcı hahah
Yess hazımsızlığı giderir sjsj
Soda değil mi ya o 😃
Soda yoksa sktr varr :D böyle bişiii
Daha çok şeyler var da hesabım uysal dursun ajsjss
Aynen benimki de kedicik kalsın
Kalsın kalsın
Sen bu kararsızlık ile ohooook
Aa bu da vardı dimii hsjs
"Peki" 🤷🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?