Şimdiye kadar gittiğiniz en güzel konser mekanı neresiydi?

Şimdiye kadar gittiğiniz en güzel konser mekanı neresiydi?

Mor ve Ötesi'nin stadyum konserine gittim ama ses yukarı o kadar da iyi gelmiyordu (yine de güzeldi). Dorock'taki Hayko Cepkin konseri en iyisiydi çünkü mekan çok büyük olmadığı için ve önlerde olduğum için Hayko Cepkin'e yakındım, ses patlıyordu. Müthiş kudurmuştum.
Özür dilerim kudurmustum ne ya ☺️
@izmirli_beyy Hayko Cepkin öyle diyor. Kudurmaya hazır mısınız, gibi. Eğlenmek anlamında.
Haaaanladim thenk youuuuu
Cevap
3Cevap
Konsere gitmedim maalesef
Hiç konsere gitmedim. Gitmek istesem Feridun düzağaç olurdu bu.
Hiç gitmedim
Yazdan önce gidicektik arkadaşlarımla evin yakınındaydı ama vazgeçtim çok kalabalıktı bakarken bile nefes alamadım
Kalabalık bana göre değil çok yüksek ses vardı sakin bi insanım ben
Samsunda Fanta gençlik festivaline gitmiştim Athena bayağı iyiydi
Sepetçiler Kasrı
Göksel/Çanakkale de geçen ay 👑😊
Bizim stadium:)))(
Zeynep Bastık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?