Detayları yukarı yazdım uzun yorumlarınızı beklyorum 🙏🙂 ben gitarla başlamıştım ama kemanda çok çok iddalıyım lakin tek bi sorun var ikisinide bıraktım 🙂
Keman
Gitar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
KEMANI çingene çalarsa keko KEMANI elit zengin çalarsa HAWLİ
GİTARI çingene çalarsa keko GİTARI elit zengin çalarsa HAWLİ
Umarım mesajımı almıştır oooo :)
2 cellos'taki çellistler çok iyi 🤣
Soruya gelirsek gitar diyeceğim.
Teşekkür ederim
Cevap
4Cevap
Gitar.
Bateri çalan erkek mi desem ahah her enstrüman yeri farklı bence
Bateriyi tek başına çalınca gürültü oluyor sadece o yüzden ikisini yazdım 😁
Karakterli olan erkek daha cool kanka 😀
Ben kişilik karakter sorusu sormadım ki üstat hangisi daha cool derken sanat anlamında söyledim
Sanatsal karakterli erkekler daha cool o zaman 😂
Taktın karaktere milletin alnındamı yazıyor ilk etapta karakterli karaktersiz diye 😀😀😀😀
keman
Keman 👌🏼
Oy çalan erkek
Bişey derdimde ortam müsait değil komik te değilsin sus desem sükut edecek bi mizacında heralde yoktur en iyisi git
Farklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar