Yok ama olmasını isterdim, hatta karakalem kursuna gitmeyi bile düşünüyorum resim yapmak ruhuma iyi gelse de maalesef bu konuda becerikli değilim, elinize sağlık bu arada resim çok güzel olmuş
Bu soru aşırı keyiflendirdi olum beni. Demek ki hiçççç geç kalmamışım. Heheheyytt beee resmen kalbim çarptı sevinçten. Utanmasam kalkıp halay çekeceğim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
düşünmüyorum.
Dudaklarım az daha dolgun olaymış birazda kirpiğim fazla olsaymış beni çizmiş derdim sjhs
o zaman bu kız sensin 😂🙏
Saymam beni ayrıca çiz 🥺😂
Yok ama olmasını isterdim, hatta karakalem kursuna gitmeyi bile düşünüyorum resim yapmak ruhuma iyi gelse de maalesef bu konuda becerikli değilim, elinize sağlık bu arada resim çok güzel olmuş
Güzel bir çizim olmuş, görseldeki hanımefendi yeşilçamdan bir ünlü mü? Görsel bana 70'li,80'li yılları anımsattı
Panpa resim senin hayatınsa 23 yaşında bu seviyede olman normal mi sence?
Bu soru aşırı keyiflendirdi olum beni. Demek ki hiçççç geç kalmamışım. Heheheyytt beee resmen kalbim çarptı sevinçten. Utanmasam kalkıp halay çekeceğim
saçların marula benziyo
evet çok yeteneklisin 😊
Evet çok profesyonel olmasamda 3 yıl kursunu aldım severek çiziyorum çizimlerimi ^-^
Evet çok severim resim çizmeyi terapi gibi geliyor bana
Profilimdekini kendim çizdim, kendimi
Bayıldım , ellerine sağlık ❤️
Teşekkürler🌺
Çöp adam ve 62den tavşan
ahahahaha
Kem gözlülerin nazarı değmez umarım
dolap'tan da çiziliyordu diye biliyorum
hocam çok güzel çizmişsiniz 😱😱
teşekkür ederim canım ☀️
Evet, karakalem çiziyordum lisede sıkıldıkça.
bunu devam ettirebilirdiniz aslında
Her an başlayabilirim😅
bak ben öğretmenim sana yardımcı olurum istersen
Çok teşekkürler 🙏
Eyelinerı çok güzel çekmişsin
ahahaha saol 🙏
Gayet başarılı görünüyor.
teşekkür ederim canım
Eline sağlık güzel olmuş
teşekkür ederim
Resim yeteneğim var çok iyi resim çizerim. zamanında portrelerden para kazanabilecegim söyleniyordu.
Sadece kafası ve ayakları olan çöp adam çizebiliyorum. Gövde de yok
Peki ya hanım kız, bana sevgiyi, sevmeyi, sevilmeyi çizebilir misin? Bana onu söyle!!! xd
Hiç yeteniğim yok ya yazıyi bile yılan kurbağa yazıyorum 😄
Valla bir cin aliden başka bişey çizemicek kadar yeteneksiz olabilirim 😌
Resim yapmayı hiç bırakmasaydım eğer, belki şu an bir ressamdım. Çünkü resimlerim güzeldi.
Kolay şeyler çizebiliyorum sadece. Yani yeteneğim yok. Seni tebrik ederim, güzel çizim.
Kurs alırsan bı Picasso cukar
öğretmenim zaten bundan daha iyi yaptıklarım var canım sıkılınca oturup yaptığım çizimler bunlar
Güzel güzel ✨
evt bence yeteneğim var
Birazcık var da çok değil ama 😅
Yeteneğim var ama çizmeyi bıraktım.
evet, üstüne gitmesem de yeteneğim var az çok.
Çöp adam çiziyorum anca
olmasını çok isterdim
Resim konusunda oldukça yeteneksizim ahjshd
Hayir düşünmüyorum cok kotu ya
Olmadığını biliyorum
İdare eder kıvamında
Cin alinin bir tık üstü işte
düşünmüyorum shajdjsjd
Düşünüyorum değil yetenekliyim zaten
Azıcık var ama eğitim şart
Çok güzel çöp adam çiziyorum
Çoktur yapmadığım için köreldi.
Sarılmak istedim şu an öok güzel
Az çöp adam yapmadım bende şimdi hakkımı yemiyim
Hiç yeteneğim yok
Karşıma otur resmini çizerim
Teknik dersi alıyor musun
öğretmenim ben
Hayır sıfırım bu konuda 😄
bende bugün başladım eğitim almaya
Hayır yok
hayır yok
Yetenek az buçuk var
eh iste
Resimim iyii
Gözler manalı olmuş.
Hiç yok
Düşünmüyorum
Eline sağlık
Düşünüyorum
çöp adam çizebilirim
Evet
Hayır
Yok ne yazık ki