
Tarkan konserine gitmeyi çok istiyorum da Tarkanı göremem zaten o kalabalıkta, mesafede biraz var, Funda Arar konserine gidilir mi?
9 Eylül İzmir'in düşman işgalinden kurtuluşunun kutlamalarına katılmaya mutlaka gidicem, sizin fikriniz ne bu konuda?

Tarkan konserine gitmeyi çok istiyorum da Tarkanı göremem zaten o kalabalıkta, mesafede biraz var, Funda Arar konserine gidilir mi?
9 Eylül İzmir'in düşman işgalinden kurtuluşunun kutlamalarına katılmaya mutlaka gidicem, sizin fikriniz ne bu konuda?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Gidilmez bence
Valla tarkan konserine girecek babayiğit var mı kuyruk bornovaya geldi nerdeyse acayip kalabalık var.
İşim olmasa sabahtan gidip kamp kurardım, gel gör ki müsait olamadım 😅
Eğer Tarkan konserine gidelemiyorsa Funda Arar Bana göre güzel bir alternatif olabilir çünkü güçlü bir sesi var dinlemeye değer
Tarkana gitmeyi istiyorum da istemiyorum da aslında.
O kalabalıkta tarkan beni göremez ki 😅
En iyisi fundacığıma gideyim ben. 😅
Funda ararın da çok güzel şarkıları var. Ama Tarkan biraz daha hareketli şarkılara sahip. Modum ne olsun istersem ona giderdim
Hangisi daha az kalabalıksa onu seç tabii ki.
Corono bu kadar artmissken konsere gidilmez tarkana
Çok lazim zaten yaa bu millete bos is olsun yeter tarkan kazaniyor parayi bu millette sey oluyor
Ben olsam funda Arar a giderim 💛💛
Gel gidelim 😅
Dur İzmir ucak biletlerine bakayım 😂😂
Çabuk uç 😅az kaldı konsere.
www.enuygun.com/.../
Baktim tatlim bu akşam 23 te kalkıyor ucak , gece sende kalıyorum sabah çıkıyorum uyar mi sana 🤣
Funda Arar ile havada karşılaşırsınız artık fjgkg.
Ozmn kalsın 🥺🥺
Ben sana canlı yayın açarım fjgkg
Olar olar instadan izlerim 🥳🥳
😅 Adına özel istek şarkı yapcwm fkgk
https://youtu.be/krtUoU2xPdQ
Bu olsunnnn
😄Piki ulsun.
Aç YouTube'dan dinle.
Onu sen yap😝
Çok güzel şarkı söyleyen birini aşırı huzursuz edici Bi ortamda dinlemek üzere zaman ayırmak çok mantıksız değilmi ya..
Alsancağa adım atılmaz ya bence
Bence de öyle, kaybolurum o kalabalıkta, denize felan düşerim 😅 kordondan uzak duruyorum bu gece.
En mantıklısı... Hatta yakın çevresinden bornova sokağıydı, kıbrıs şehitleriydi falan geçerken çantaları sıkı tutmak lazım telefonu da ön cebe :)
Bu gece orada olucak arkadaşlara duyurulur.
Teşekkürler 👍
Kamu spotu için ben teşekkür ederim toplumu bilgilendirmek bir nevi
Tarkan konserine giderdim. Her ne olursa olsun.
O kalabalıkta Tarkan beni nasıl görsün. 😅
Funda arar konserine giderdim
Funda Arar oki gitcem 😅
Funda arara giderdim
funda arara giderdim 👍🏻
Asla giidlmez
gidilmez.
en iyisi otur evinde