
Ben başlayayımmm.
Misafirperverlik, Türk kahvesi, kebap :D

Ben başlayayımmm.
Misafirperverlik, Türk kahvesi, kebap :D
3 kelimeden fazla olacak belki ama şöyle anlatayım.
Ekonomik kriz
İşsizlik
Yanlış eğitim sistemi
Boşuna okumuş üniversite mezunları
Atanamayan öğretmenler
Doktora şiddet
Eğlence yasak (konser, festival iptalleri)
Kadına şiddet taciz
Çocuğa taciz
Geri kafalı insanlar
Abazalar
Katiller
Namusu kadından ibaret sanan cahiller
Hayat pahalılığı
Açlık
Yoksulluk
Türk Lirasının her saniye kaybettiği değer
İktidarın insanları dinden vurması
Atatürk düşmanları
Teröristler
Sayacak daha çok şey var da neyse..
Türkiye’nin bu hale gelmesini sağlayan insanlara biz “GERÇEK TÜRKLER 🇹🇷“olarak hakkımızı helal etmiyoruz.
Cevap
21Cevap
Samimi, dürüst, cesur bunlar iyi yönleri, kötü yinleri, cahillik yobazlık, dincilik
Pek katılmıyorum insanların çıkarı ya da menfaati varsa misafirperverlik yapıyor. Selam verirken bile bir menfaati var mı onu düşünüyor. Kebap kısmına gelince eminim fiyatlardan dolayı tadını unutan bir çok insan vardır.
haklısınız... günümüzde öyle oldu maalesef
Gecti onlar mazide kaldı.
Geriye kalanlar ise
Zorbalik
Yobazlik
Ve kötülük.
::( maalesef
dinsel cinsel özgürlüklerin olmayışı ve berbat ekonomiyi de sayarsak bu ulkede artık yasanacak hal kalmadı
Lokum çay sigara.. yemeklere kaç millet sahip çıkıyor
sigara cidden çok içiliyo yaa
Misafirperverlik tek kelimeyle. Geçmişten günümüze gelen bir gelenek gibi âdeta. Tabi bazılarında insanlık bile yok onları saymıyorum.
Güzel şeyler yazmayı çok isterdim de, şu dönemlerde aklıma sadece kötü yanları geliyor.
maalesef :(
Eskıdenmiş onlar
Arap özentiliği
Barbarlık
Sapıklık
Maalesef bu devirde böyle
Kalpler paramparça Gökhan abi 🥲
:( keşke böyle olmasaydık
siyasal islam , akepeli orangutan dayılar , rantçılık , şark kurnazlığı , pudra şekerciliği , menfaatçi , para ve faiz köpeği , para avcısı kızları , eğitimsiz bar zolar
keşke böyle olmasaydı...
eski türkiyeyi 20 sene öncesi özledik
Hasetlik
Menfaatçilik
Kurnazlık
insanlığın yaşayan hali , yeme - içme - savaşçılık :)
Anlayışsızlık
Zehir haline getirilen bir hayat.
Ukalalık.
:( oy kararttın içimizi
maalesef öyle ama.
Bak bakayım bir sokağa kaç kişi gerçekten mutlu. En fazla parası olanın bile boyundan büyük dertleri var.
TR de hayat işkenceyi kabul etmek
çok haklısın keşke her şey farklı olsaydı
Dedikodu kadın dövmek ve kabalık
:( keşke böyle yaygınlaşmasaydı
Gereksiz gereksiz gereksiz diyorum
deme deme deme
Yemek kültürü ile genel kültürü karıştırmayalım
Ekonomi enflasyon ve kıskanan avrupalılar
aslkjaslkjsajklkj tam günümüz türkiyessi oldu
Turk kahvesi, Cay ve Lokum tabi kii.
ay güzel özet olmuş
Asil.
Özgür.
Türk mutfağı.
çok iyi olmuşşş <3
Sarma, dolma, zeytinyağlı
oyy acıktım
Menfaat, rüşvet, akrabacılık
Kebap, baklava, lahmacun
Yok canım kimin yemeği Ermeni yemeği mi
Merhametli, yardım sever, milliyetçi
Lokum, Kahve, Çay
valla özet olmuş
Bize misafir geldiğinde çay işi bittikten 1 saat sonra kahve lokum ve çikolata koyarız.1 fincan kahvenin 40 yıl hatırı olsun deriz.
Burun, kulak karıştırmak ve osurmak
Türk kültürü mu kaldı
At 🐴 avrat silah
oyy belalı
Yok pisicim hiçbir zaman harekete geçmeyecek tatlı belalı Vatan Şaşmaz geldi kız aklıma
lkjsdjlkdflkdssd o zaman güzel
Senden güzel olmasın da yüzünü görmeye hasret kaldığım 🙈
Adana mı memleket?
hayır sinop :D
Kahve, aşure, lokum
ay müthisss
Düğün, halay, döner
hahskajdlask düğüne gidip halay çekesim geldi
Kahvalti, çorba, kahve
lajsdlkjaslk serpme kahvaltı desek tam türk
Kahve, et, kutuplaşma.
kutuplaşma güzel bi ekleme olmuş
Çay ayran boza
güzel özettt çayı unutmuşum alksjdjkldf
müq bir şey
neyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?