1980 lerin müzikleri hoşunuza gidiyor mu? kankim hep dinliyorda

1980 lerin müzikleri hoşunuza gidiyor mu? kankim hep dinliyorda

Ne varsa 90’larda var zaten ben nostaljik takılırım hep, dolaysıyla gidiyor
Cevap
15Cevap
Yabancı müzikleri evet hoşuma gidiyor
80'ler yabancı 90'lar Türkçe müzik için dönüm noktasıdır bende dinliyorum
2000'li yıllardan önce gerçekten müzik yapılıyormuş abi.
Evet çok hoşuma gider, 80'ler müziğinin farklı bir havası var, dinlerim arada.
Ne söylüyorlar bilmiyorum ama sen söylesen dinlerim
Yok ya hep döngüye alınmış şarkılar
gitmez mi nostalji candır.
Nostaljik parçaları severim
Bazen nostalji güzel oluyor
1976 yapımlı funda çaresizim şarkısı çok güzel
Bana göre en güzel yıllar.
Evet özellikle yabancı 70 ve 80 ler çok severim
Eski şarkıları dinlerim çoğunlukla
80leri sevmem
Nostalji her zaman iyidir.
Az ve öz olanları
80s Japenese city pop dinlerim
hayır
yabancı müzikleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar