20li yaşlardayım. Ortaokulda okuduğum bir serinin son kitabını alsam komik duruma düşer miyim?

Bilenler bilir, serinin adı:Bir Genç Kızın Gizli Defteri. On üçüncü kitabı çıkmış, serinin son kitabı. Alıp geçmişe mi dönsem dedim. Onun yerine başka şey mi okusam? Ne dersiniz?

20li yaşlardayım. Ortaokulda okuduğum bir serinin son kitabını alsam komik duruma düşer miyim?
Cevapla