
En son Zekeriya Efiloğlu'nun Annemi Beklerken kitabını okumuştum. Çok duygu dolu bir kitap tavsiye ederim.

Kısa bir süre sonra da bunu okuyacağım inşallah. Bu güzelliği sahafçı abiden almıştım. Az basıldığı için nadir kitaplardan..

En son Zekeriya Efiloğlu'nun Annemi Beklerken kitabını okumuştum. Çok duygu dolu bir kitap tavsiye ederim.

Kısa bir süre sonra da bunu okuyacağım inşallah. Bu güzelliği sahafçı abiden almıştım. Az basıldığı için nadir kitaplardan..
Medine Müdafaası kitabını çok beğendim bende bulabilirim umarım buralarda.
En son Sultan 2. Abdülhamid hakkında meşhurların itirafları kitabını okudum
Zübeyde Hanım Parkının oradaki sahafçıdan almıştım. Belki yeniden getirdiyse kitap sohbetini seven Amca :)
Peki 😊
Kafka'nın Açlık Sanatçısı kitabına yeni başladım. Uzun bir süre ara vermiştim şimdilerde açığı kapatmaya çalışıyorum. Okumak güzel ve keyifli. Alışkanlığa çevirmek lazım.
İlber Ortaylı - Son Osmanlı İmp.
Charles Dickens'in İki Şehrin Hikâyesi kitabını okuyorum ama çok oldu başlayalı. Yarın sabah uyanınca bitirmeyi planlıyorum, sırada bekleyen çok kitap var.
Rica ederim 😊
Cevap
19Cevap
yüzüklerin efendisi
medine müdafası çok ilginçtir. kitabı bilmiyorum ama cemal paşa gariplikleri tüm arapların bize ihanet ederken türklerden nefret eden suudların ihanet etmemesi. arap lawrance osmanlının canavar lokomotifi... savaşı kaybetmemiz ve arapların türk askerlerini esirler ve yaralılar dahil vahşice katletmesi hemşirelere ve ordugahtaki kadınlara tecavüz etmesi çok trajik. ama bunun dışında çok ilgi çekici cepheler ve olaylar var
Fahrettin Paşa ile ilgili özellikle
fahrettin paşa medineye sonradan geliyor Mayıs 1916 olması lazım lakin o da tek bir şeye odaklanıp savaşın genelini kaçırıyor maalesef. belki de filistin suriye ve ırağı da kaybetmemizin yükü onun omzundadır. hem imparatorluk topraklarına hem de askerlerimize yazık oluyor
Okuduğum bir kitabı tekrar okudum. Çekim yasasını anlatan bir kitap. Yeni bir kitaba başlarım.
Ne güzel 😊😊
Güzellik Tohumu en son okuduğum kitaptı. Kitap okumayı çok seviyorum , son 1 senedir eskisi gibi uzun uzun ayıracak vakit bulamasamda fırsat bulduğum uygun anı kitap okumaya ayırıyorum hemen
doğrusu sahafi, sahafçı yanlış kullanımdır.
Bilgi için teşekkür ederim
En son kanlı Karanlık sular Paulo Hawkins ten onu okudum kitap çok severim baya kitabım var
Ne mutlu grameriniz genişliyor mutluluk kaynağı da :)
Kitap okumaktan ziyade bilgi edinmeyi severim en son mile robberın yellow bookunu okudum
2. sini ben de merak ettim. Nutuk okuyorum bir türlü bitiremedim.
Nutuk ne kadar güzel 😊2'sini belki sahaflardan bulabilirsin okumak istersen. Sahafçı abinin elinde tek kaldığı için kızım bunu oku demesi 😊
Evet. Fahrettin Paşa ama birçok komutanın ismi de geçiyor 😊Teşekkür ederim 😊
hayatımda hiç kitap okumadım ama hayatı insanları çook okudum o yüzden okuyanlarla iyi anlaşırım zira kitaplar hayatı yazar
Kitaplarla aram pek iyi değil..
Daha çok filmlerle ilgiliydi aranız
Evet öyledir.
Bir sürü film izledim daha da izleyebilirim.
Kitap okuma alışkanlığım pek yok nasıl kazanılır
En son okuduğum kitap Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu idi. Çok güzeldi.
Patasana okudum en son
Ahmet Ümit 😊
Kral kaybederse
Şu an uçurtma avcısını okuyorum
Usta ile Margarita - Mihail Bulgakov
Tatar Çölü - Dino Buzzati okuyorum.
Kayıp kitap 397
Klon diye bir kitaba başladım
Trevanian-Yirminci Mil
Gitmeli miyim? Kalmalı mıyım?
Uzun kitaplar boğuyo peyami safaya bayılırım
Sıkılırım lisede odev için okumuştum en son
Suc ve Ceza okudum
Recep Tayyip Erdoğan
Hayatını anlatan bir kitap mıydı?
Evet
türkçe okuyamıyorum
Kuyucakli yusuf
Sevmem okumayi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?