Hayatınızı yazsanız roman olur mu?
#Soojin #Jende
Benim olmaz çok sıkıcı bir hayatım var gerçekten.

Hayatınızı yazsanız roman olur mu?
#Soojin #Jende
Benim olmaz çok sıkıcı bir hayatım var gerçekten.

Çok sıkıcı bir roman olur, her gün aynı şey, hiç heyecan yok, temizlik, mutfak arasında geçen bir kitap. Heyecanı bir kaç ayla sınırlı kalmış bir hayattan kitap olmaz.
Sen hangi roman karakterinin hayatına bu kadar insan girip çıktığını gördün ya da kac tane böyle kitap var. kim yazsa haytını çok sayıda karakter var hangisine yer verecek
Roman tadında olmasa da, azcık bilim azcık yaşananlar eşiğinde Lösemi dönemimi yazıyorum ama istikrarsızım. Tek seferde oturup yazıp bitiremedim yıllardır
Cevap
20Cevap
Roman olurdu dram konulu
Hayatım roman olmayabilir ama kurduğum hayaller roman olabilir.
Hayatımı roman olarak yazıp yayınlasaydım muhtemelen o kitap yasaklanırdı 😂
Neden?
Fazla trajedi içerdiği için...😔
Her hayat bir romandır... ne saniyorsun bazilari aya gidip ayranmi iciyor... yasadiklarini değersizlestirme.. onlar sensin çünki
benim olur diye düşünüyorum hayatımın çoğunluğu yollarda geçti
Ben Yazdım Zaten Hayatımın Romanını Piyasada Satılıyo
Olmaz herhalde sıradan kötü deneyimlerle dolu bir hayat
Wattpad üzerinde yazılanlara roman deniliyorsa benim ki de roman olur tabii.
Olurdu tabi. Maksim Gorki veya Stefan Zweig ın yazdığı kitaplara benzerdi.
Hayır, henüz romanlık bir hayat yaşamadım.
Uffff hemde şahane olur
Film bile olur 😃 9.5 İMDb
Güzel bir film çıkar🙂
Yaşayarak terstten gördüm dur bir de yazdırma 🥺
yazarım da kimse okumaz adsdsa
Yazsam olmaz ama anlatsam olur
Benimki tam bir roman aşk macera her şey var 😅😅
Olabilir. Herkesin hayati roman olur
Roman değil de boktan bir kısa film olabilir
olur ama konusunu sormayın.
olur ama kimse okumaz
Olur bennnce
olmaz niye olsun
Olmaz
Kitap da film de dizi de olur.
Kesinlikle olur
Evet olurdu.
Oluru var gibi
Olmaz yaa çok sıkıcı
Olurdu
Benim hayatımdan önsöz dahi çıkmaz 🙂🙂
Olmaz 😅
Bi bok olmaz mk
Olur
Olurdu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?