Bu kısmınızı yorumlarda dökün, komple içinizde ne varsa yazın 🥹 Çaldığınız ve geliştirdiğiniz müzik aleti varsa onu da belirtin 👻


Ney çalmak çok istiyorum. Dinlerken bana acayip bir huzur veriyor. Bir alsam kendi kendime öğrenirim diyorum ama bakalım şimdilik beklemede.
Cevap
4Cevap
Piyano
Elektro gitar çalmayı çok isterdim. Sahneye çıkıp en son kapanışta gitarı yerde parçalamak üfff hayali bile güzel 😅
Kanun'un tınısı hoşuma gidiyor, kulağa hoş geliyor. Sanırım onu isterdim
Bağlama biliyorum klarnet ve kanun öğrenmeyi çok istiyorum 🥰
Teşekkür ederimm😊
Piyano ve keman.
Keman
Keman
En iyi tercih 🥹
piyano kesinlikle..
🎻 keman
Çok güzel 🥹
Piyano ve gitar
Piyano
Piyano
Piyano
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?