İnsanlar izmiri neden bu kadar çok övüyor?

Bayrama geldik, kutladık.. çiğlisiydi aliağasıydı karşıyakasıydı alaçatısıydı çeşmesiydi musluğuydu banyosuydu derken :D gezdik gördük voov dedirtecek bir olayada pek rastlamadım doğrusu sehrin hemen dibinde 1 metre sonra boş araziler yerini alıyor zaten tamam sahilleri güzel ona lafım yok ama her sahil şehrinde olan şeyler bunlar nesi bu kadar övülüyor anlayamadım

İnsanlar izmiri neden bu kadar çok övüyor?
Cevapla