
Sırf ücretsiz diye ilgisi alakası olmayan herkes birikiyor.
Siz de tiyatroların ücretsiz olmasından faydalanıyor musunuz?
Bedava tiyatroları seviyor musunuz?

Şehrimizde tiyatro 10-20 lira arasında ve düzenli olarak gideriz arkadaşımla. Ama ücretsiz olursa maalesef izdiham oluyor, bilen bilmeyen geliyor ve açıkçası rahat da izlenmiyor. Yine de vaktim varsa katılmak isterim her daim, tiyatro güzeldir...
Ben de sevmiyorum bedava olan şeyleri.
Burada da 50 100 lira arası arada gidiyorum seviyorum.
Devlet tiyatrosu uygun oluyor, düzenli gideriz biz ama ücretsiz maalesef tıkış tıkış oluyor.
Evet, burada var bugün şimdiden insanlar gelmeye başladı, başlamasına 2 saat var.
5 lira olsa ücretsiz yerine, çok daha güzel olur :)))
Elenir sanatsever ile ilgisi olmayanlar.
Aynı fikirdeyim 😄
Sanatın bir bedeli olmalı, 10 lira bilet ücreti olmalıydı.
Pandemi öncesi 5 idi, şimdi 10 tl bizim burada. Tüm misafir devlet tiyatroları da dahil...
Hemfikirim valla.
😄İkimizin fikri bu düzeni değiştirmeye yetmez fkfkg.
Ah keşke yetse '' Ya devlet tiyatrosu yönetmenliği? Ücretsiz bileti kaldırın yahu, adam arkama peynir ekmek piknik düzeni ile gelmiş kahkahayla sinemada sanıyor kendini yaaa '' asdadasda
😄😄😄
Gitmiyorum tiyatroya felan fjfkf.
Para verip gidicem
'' Biz parayla gideriz ya, gitmiyoruz alın ücretsizinizi de başınıza çalın '' ahahah
Buda sorumu benim gibi sanat sever , entelkuntel şeylerle uğraşan birisi. Beleş mezar bulsa girecek birsi bu fırsatı kaçırırmı 😂
Kaçırır benim canım sikilir kim uğraşacak. Ona zaman ayıracağıma belgesel izlerim. Özellikle insan üremesi ile ilgili çekilenleri onlar daha güzel 😂
(Yorum sadece ironidir ciddiye almayın)
🙄🙄🙄
Mesajıma niye cevap vermedin?
Shdjd birdaha olmasın 😄
Cevap
9Cevap
Sinema seviyorum daha çok
Tiyatrolar bedava da ne olmuş
Mısırlar markette rafta tencereler boş
Yağı bulan masum köylü
Çanağı kırık yumurta topuk bir sarhoş
tiyatrolar ücretsiz olmalı zaten
ya da sembolik ücretler olmalı 100 lira 200 lira olmamalı devlet bunu finanse etmeli
Tiyatrolarla işim olmaz.
Sinemayı tercih ederim.
Bu tarz fırsatları kaçırmam giderim.
Beleş olan şeylerde mutlaka bir sorun çıkar 😃
Beleş sevmiyorum 😄
Tiyatro sevmiyorum ya
Ekmek var yen mi 😄
Yerim hemde çok yerim 🤤😆
Afiyet olsun 😄
Bir kere gittim de bir daha gitmem herhalde.
Seviyorum ben de paralı olunca seviyorum ücretsiz sevmiyorum çoğu şeyi.
Zenginsin ya ondan 😂 canlı ya ondan sevmıyorum ben. Müdahale edesim gelıyor
Ahshshs bedava olunca herkes akın ediyor yaa.
En sevdiğim bir grubun beleş konseri var, kekolar doluyor konsere bunlar kimdi laaa diye konuşuyorlar kendi aralarında 🙄
Ünlü oyunlar sergileniyor tiyatroda sırf bedava diye tiyatro kapısı mahşer yerine dönüyor.
Normalde tiyatro desen o ne ekmek mi diyecek şahsiyetler beleş diye akın ediyor.
Sanat bedava olmamalı bence bir karşılığı olmalı.
O kekolar hep bizim kabileden , tırnakcılık için gıdıyor çoğu 😂
Emek verılen her işin bir bedeli olmalı bence.
Hazır aklıma getirdin de beleş konser , tiyatro varsa gidip cüzdan falan dızlayayım :)
😄😄😄Yersin yine engeli bak fkfkg.
Nasıl engel attım gece 😄
Engel mı attın gece? İnan farkında degılım 😂
Attım tabi fjfkf.
Öyle korkutursan beni 😄
Korktun mu 🥺 aklıma o canımsın kız geldı su an 😂 tamam korkutmak yok artık
Uslu dur korkarım ben kabuslarım olur fkfkg
Uslu duracam söz 🖖🏼
Akıllı ol fkfkg
Yoo olmam , daha kolay şeyler istesene 🥺
Bana masal anlat.
İçinde prenses ve prens olmasın.
Zenginlik şatafat olmasın.
Beyaz at, beyaz kuş olmasın.
Anlattığın masal ne evel zaman içinde geçsin ne de asırlar sonrasında geçsin.
Ne büyücü olsun ne köylü.
Bana öyle bir masal anlat ki şimdiye ne duymuş olayım ne de görmüş olayım.
Sen bana anlat dillerden dillere yayılsın flora'nın masalı.
Kadın 2 dakıka da sanat yaptı 😧
Kısa ve öz masal
Hayatı çok ciddiye alma
Ahshdhd oki 😄
Hee bir de egonomi çoh eyi yiğenim 😂
Dayııı djdjf
Evet, giderim.
Bedava halka açık tiyatrolar da var zatenn
Pek vakit olmuyor
Zamanım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?