Tiyatrolar bedava olunca izlemeye gidiyor musunuz?

Tiyatrolar bedava olunca izlemeye gidiyor musunuz?
Şehrimizde ücretsiz tiyatro günleri ara sıra düzenleniyor, ücretsiz olunca gitmeyi pek sevmiyorum çünkü çok kalabalık oluyor.
Sırf ücretsiz diye ilgisi alakası olmayan herkes birikiyor.

Siz de tiyatroların ücretsiz olmasından faydalanıyor musunuz?
Bedava tiyatroları seviyor musunuz?
Tiyatrolar bedava olunca izlemeye gidiyor musunuz?
Cevapla