Abi deme lazım olur ne demek istiyor bu çocuk?

lisede 12. sınıf bir çocuk var beni koruyor sözde kantinde oturuyotduk işte abi dedim çocukta dedi ki abi deme lazım olur dedi bende güldüm ama bişe de anlamadım ne demek istedi?

Güncellemeler:
vay i*ne
tavır koyim dimi

0|0
511

En İyi Erkek Görüşü

  • çok iyi salağa yatıyosunuz varya:)

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • bugun abi dersen yarın aşkım diyemezsin demek istemiş

    1|0
    0|0
  • karacaoğlu hep gezermiş gördüğü güze şarkı yazar bestelermiş bir gün susamış
    varmış çeşme başına çeşme başında güzel köylü kızları varmış şöyle seslenmiş
    yanan gönlüme bir tas su verir misiniz
    köylü kızı anlamamış çeşmeden tasa su doldurmuş
    karacaoğlana uzatmış buyur emmi dedim
    karacaoğlan
    bir kız bana emmi dedi...
    sonra kendi batı sakal ağırmış sakal seni cımbiz ile yolayım
    bir kız bana emmi dedi.

    0|0
    0|0
  • valla bende kızların bana abi demsini sevmem ilerde belli olmaz gönül bu
    senden hoslanıyo demekki

    0|0
    0|0
  • Ibine seni tavlamaya calisiyo

    0|0
    0|0
  • abi deme yarin birgun sevisiriz demis

    0|0
    0|0
  • Güncellemeden sonra gelen cevap.

    1|0
    0|0
  • seviyorum seni diyor

    0|0
    0|0
  • Anla iste kapiyi acik birakmak istiyor :)

    0|0
    0|0
  • Ne abisi yaa aranizda kac yas var da abi diyosunn, o cocuk sana asik olabilir :)

    0|0
    0|0
  • yazıyo sana İşteee

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Manitacılık yapcak kızım abi ayağına sana yürüyo bu günaydın.

    0|0
    0|0
  • Sevgili oluruz demiş

    0|0
    0|0
  • saf mısın la :D

    0|0
    0|0
  • Yerler abisi.

    0|0
    0|0
  • sonradan çıkarızz diyoo :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...