Sesim şarkı kapalıyken kötü ama şarkı açıkken çok güzel. Neden böyle?

Karaoke de bile böyle. İlla şarkıcı veya herhangi biri şarkıya eşlik edince şarkıyı güzel söylüyorum. Sadece müzikle söyleyemiyorum. Sanırım benden backup Singer olur. d
Güncellemeler
+1 yıl
Birisinin sesi olunca daha düzgün söylüyorum
Sesim şarkı kapalıyken kötü ama şarkı açıkken çok güzel. Neden böyle?
Cevapla