Karaoke de bile böyle. İlla şarkıcı veya herhangi biri şarkıya eşlik edince şarkıyı güzel söylüyorum. Sadece müzikle söyleyemiyorum. Sanırım benden backup Singer olur. d
Güncellemeler
+1 yıl
Birisinin sesi olunca daha düzgün söylüyorum
Sesim şarkı kapalıyken kötü ama şarkı açıkken çok güzel. Neden böyle?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
şeyden de olabilir şarkının ritmini unuttuysan şarkıyı açınca hem alt yapı hem söyleyen kişiden dolayı daha ritmik bir şekilde söylüyor olabilirsin
Evet aynen pyle ama bildiğim şarkılarda bile tam yapamıyorum illa birisi arkadan mirildansa yapabiliyorum
mesela bende şehinşahın eski şarkılarını dinlerken güzel söyleyebiliyorum hızlı bir şekilde ama dinlemeyince güzel söyleyemiyorum :(
Bende tam tersi tek söyleyince güzel çıkıyor sesim. Sesim gür ya şarkı kısık oluyor genelde.
backup singer ne ya back vocal olmasın o !
özgüvenin eksiktir ya da moda giremiyorsundur
Altyapı olması gerekliliği diyoruz biz buna
Bu herkeste böyle jsjsj
Bu herkeste ayni
Yoruma gerek kalmadı Katılıyorum
Herkeste aynı değil. Bak yorumlarda bile yazmış biri
Taklit yeteneğin var
Eko olabilir.
Arkaya fon giriyor