ulan ben her zaman kafanın içindeydim zaten sen ne ara kaçmayı düşündüysen ben sana daha çok yakınlaştım tabi sen bu süreçte düşündün taşındın taşındın düşündün iki kez daha aşık oldun sonra sevdin sonra sen ve ben venüste bir çocuk yaptık adını cumhuriyet koyduk 💏
ulan sen hiç aynaya bakmıyorsun her halde hem benle şey konuşuyorsun benden çiçek miçek birşeyler istiyorsun hem çikolata mikolata diyorsun hem enik memik istiyorsun sonra da kendin kendine inanıp benim de inandığımı bilerek gören de gerçek sanacak diyorsun...😻
Sen haklı olsaydın ve dediğin şeyleri yapmış olsaydım asla sesim çıkmazdı ve yorumlarını sessizce silerdim direkt 😂 iftiralarını bile ciddiye alıp sinirlenmiyorum düşün o derece seni önemsemiyorum. 😌
En İyi Cevaplar