Belleğinizde yer edinmiş, unutamadığınız bir reklam var mı?

Genelde reklam izlemeyi pek sevmeyiz. Tv'de reklam varsa ya kanal değiştiririz ya da sessize alırız. Başka platformlarda isek de sürenin bir an önce dolmasını bekler veya "reklamı atla" seçeneğine basarız.
Ancak bazen öyle reklamlara denk geliriz ki kilitlenir kalırız. Öylesine etkileniriz. 😳
Benim bu zamana kadar en çok etkilendiğim reklam ise THY'nin yıllar önce yayınlanan reklam filmiydi. 🛩
Türkiye'nin en doğusunda yaşayan 4 çocuğun, iç geçirerek gökyüzündeki uçağa bakmaları ve o uçağın oldukları yere de gelmesi için yaptıkları gülümseten havaalanı... 😅
Sonunda beklediklerine kavuşmaları ve gözlerinde görmüş olduğumuz o mutluluk ise apayrı...❤
Filmin sonunda verilen mesaj ise bir harika: "Türkiye'de uçmadığımız tek bir nokta kalsa, dünyada en çok noktaya uçmuşuz. Ne fayda!" 🇹🇷

Pek çok reklam daha vardır elbette, herkesi etkileyen. Sizin unutamadığınız, severek izlediğiniz reklam neydi? 💫
Belleğinizde yer edinmiş, unutamadığınız bir reklam var mı?
Belleğinizde yer edinmiş, unutamadığınız bir reklam var mı?
Cevapla