Genelde reklam izlemeyi pek sevmeyiz. Tv'de reklam varsa ya kanal değiştiririz ya da sessize alırız. Başka platformlarda isek de sürenin bir an önce dolmasını bekler veya "reklamı atla" seçeneğine basarız. Ancak bazen öyle reklamlara denk geliriz ki kilitlenir kalırız. Öylesine etkileniriz. 😳 Benim bu zamana kadar en çok etkilendiğim reklam ise THY'nin yıllar önce yayınlanan reklam filmiydi. 🛩 Türkiye'nin en doğusunda yaşayan 4 çocuğun, iç geçirerek gökyüzündeki uçağa bakmaları ve o uçağın oldukları yere de gelmesi için yaptıkları gülümseten havaalanı... 😅 Sonunda beklediklerine kavuşmaları ve gözlerinde görmüş olduğumuz o mutluluk ise apayrı...❤ Filmin sonunda verilen mesaj ise bir harika: "Türkiye'de uçmadığımız tek bir nokta kalsa, dünyada en çok noktaya uçmuşuz. Ne fayda!" 🇹🇷
Pek çok reklam daha vardır elbette, herkesi etkileyen. Sizin unutamadığınız, severek izlediğiniz reklam neydi? 💫
Belleğinizde yer edinmiş, unutamadığınız bir reklam var mı?
Türkcell in bir reklamı vardı. Bir köye yeni öğretmen olmuş bir kız soba yakmaya çalışıyor yakamıyordu sonra annesini arıyordu. Reklamın sonunda da evet çocuklar demek ki soba yakmak için ne yapıyoruz diye sorduğunda kız öğrenci de anamızı cep telefonundan arıyoruz diye cevap veriyordu. 1 o
Yaa var tabii olmaz mıı.. Bir tane reklam vardı selpak reklamı gibi bir şey küçük kokoş bir kız ayağında büyük kadın topuklu ayakkabısı ile tıkı tıkı yürüyüp tezgahı siliyordu dudağında da ruj tam bir süslü kokana idi cimcime. O reklamı bulamıyorum lakin ara sıra aklıma geliyor.😃
Hiç internette otel aradınız mı? Trivago sizi büyük bir yükten kurtararak , 200'den fazla website ve uygulama üzerinden 700.000'den fazla otelin fiyatlarını anında karşılaştırır. Böylelikle ideal otelinizi en uygun fiyata bulduğunuzdan emin olabilirsiniz. Otel mi? Trivago.
Ben çok küçükken crax reklamı vardı adam craxi yedikce kadının biri kalçasını salliyordu sonra bütün craxlari ağzına atmıştı adam o kısmı hala unutamiyorjm mdmdmd 😂
İkonik reklamlar hatrımda şu an. -Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? -Anamızı babamızı cep telefonundan arıyoruz.(Telaffuz mükemmel wğdkwipwkx)
Sevdiğim değil ama gıcık kaptığım bi reklam vardı ki o da 118 80 reklamı lanet bişeydi ya bir reklam çıkıyordu sonra bu çıkıyor bitiyor bidaha başlıyor 😤🤧🤧
Buarada cornetto reklamlarını unutmusum.. icerisinde yalın in bulunmasından mıdır nedir çok iyi yapıyorlar ya insanın sırf yaz aşkı yapası geliyo izlynce.. https://youtu.be/mSLtfJdx7k4