Bütün hayatınızı bir kitaba sığdıracak olsaydınız adını ne koyardınız?


Son kararı neydi?🤔😂
Neymiş son kararı 😂merak ettim
Son kararı hiç olmamış ya kitabın sonu kötü bitiyor
Aklıma okuduğum ve sonu gelmeyen kitaplar geldi şimdi 😒en heyecanlı yerinde kitap bitiyor
Hayat da öyle değil mi zaten en güzel zamanlarda bitiyor
Mutluluk hayatın içinde kaybolmuş küçücük anlarda saklı 😏
Kaybolmuşlar ama dediğine göre 😂
maalesef sonradan değerini anlıyorsun 😒
Tıpkı her şeyin değeri gibi de mi
Her şeyin değil.
Ukde ve Yara
Nedir en büyük ukden ve yaran?
@Kriminal_Kalp İyi niyetle sorduğuna eminim ama bence bu tarz şeyler başkalarına söylenmemeli.
Belki benim ukdemi ve yaramı sen basit bulabilirsin ama benim için çok büyük bir sorun olarak gelir.
Teşekkür ederim sorduğun için :)
Ben teşekkür ederim. Anlıyorum. Bu da dahil seni daha yakından da tanımak istenmemden belki sorum.
@Kriminal_Kalp Anlıyorum teşekkür ederim :)
🤗🤗🤗☺️☺️☺️
Cevap
4Cevap
Hayatımı bir kitaba sığdıramam muhtemelen ama bir kitabı yaşamayı kesinlikle çok ama çok isterdim. Ken Grimwood - Sil Baştan.
Bu isim yıllardır belli hiç değişmez. Kader utansın
Yükseklerde rüzgar sert eser
Gençliğim gidiyor tutamıyorum
Huzur haram
Kalbimin intikamı 😎
Bir hilkat garibesi
Nereye düştük ya
Nereye düşmüşsün🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar