Kitap hakkında düşünceleriniz ve sizde bıraktığı etki hissiyat nedir?
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. :)
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. :)
Dünya üzerinde yazılmış en iyi romanlardan biri. Jose Saramango insan psikolojisini o kadar güzel anlamış ve anlatmış ki, insanların çaresiz kaldığında neler yapabileceğini, ne kadar utanmaz olabildiklerini, ne kadar bencil olabildiklerini falan buraya ne yazsam okumayanlara spoiler vermiş olacağım bence hiç düşünmeden okuyun.
Kitabı okumak için not etmişim, sayende hatırladım. Elimdeki kitap bitince onu okut buraya yazarım. Böyle güzel bir soru sormuşsun, kendini gizlemene gerek yok kardeş. Güzel soru🙂🖐️
Cevap
2Cevap
Okuduğum en kaliteli eserlerden diyebilirim. Görmek de var okursan
Bakis acim degisti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?