Keman çalmak bayanlara mu yoksa erkeklere mi daha çok yakışıyor ne düşünüyorsunuz?

Bir bayanın keman çalmasi hakkında ne düşünüyorsunuz? Evet ben 11 yıldır keman çalıyorum artık nerdeyse baya iyiyim... Yeni keman aldım el yapımı arkadaşlarıma dışarda hep çalarım. mesela kendimi yalnız hissettiğimde alıyorum elime kemanımi kapatıyorum gözlerimi.. kemanımla beraber ağlıyoruz resmen çalarken mest oluyorum sizce keman çalmak hakkında ne düşünüyorsunuz kızlara mi yoksa erkeklere mi daha çok yakışıyor
Keman çalmak bayanlara mu yoksa erkeklere mi daha çok yakışıyor ne düşünüyorsunuz?
Cevapla