Günaydın 🎈
Bu ikisi var galerimde. Sanırım kedinin rahatlığı padişahta yoktu 🐈🎈♥️

Bu ikisi var galerimde. Sanırım kedinin rahatlığı padişahta yoktu 🐈🎈♥️




Dün balık tutmaya gittiğimde en son bunları çekmişim. Vahşi doğada yaşam😂

O çay ne lezzetlidir ama...
Afiyet olsun
İşten geldim açım sucuk kaşar mozarella peyniri aldım doğradım ekmeğin üstünü kestim icini boşalttim kaşarı alta dizdim üstüne sucukları üstüne mozarella peyni en üste biraz daha kaşar ekmeğin etrafını yağladım fırına attım biraz piştikten sonra 2 yumurta kırıp cırptim pul biberle karıştırdım onu da ustune dokup firina geri koydum piştikten sonra çıkartıp üstüne barbekü sos ketçap sıktım , onun fotoğrafını çektim işte 😄😄okuyun diye yazdım 😄
Hayır amaç bu değildir de neyse dfdf afiyet olsun
😄😄😄
Yemeksepetinde 1.5 porsiyon diye gönderdikleri bir avuç yemeğin fotoğrafını çektim. Birazdan yoruma ekleyip "şu dönemde zor geçinen insanlar olmasına rağmen böyle işinize hile hurda karıştırıyorsanız diyecek söz yok. O para boğazınızdan geçer mi Allah bilir." tarzında bir şeyler yazmayı düşünüyorum.
İyi fikir :)

Vicdan ya bu da yapılmaz 😪
🙈✌️
Cevap
65Cevap


kedilerimmmmmmmmmmmmmmm
Ölünür yahu bunlara

Bunlarin ikisi
Havalı :)
uzun uğraşlar sonucu akşam kendi resmimi çektim, bi baktım kendime ulan ne yakışılıyım. kendim kendime hayran kaldı o derece. sonra içimden durduramadığım bir ses geldi , de get yat ihtiyarladın artık neyin kafasındasın sen dedi. bütün modum düştü , gittim yattım.

Mangaldan önce köz hazırlarken böyle bir fotoğraf çekmişim. :)
Tabii ya hiç kıskanmadık dfdf
Kıskanmayın ya :)
Kedim ve kendimi çekmiştim
Çooook güzelsiniz ya
Teşekkür ederizzz😊💞

Güzelmiş

😂😂😂
Ne tatlı ya
Bilgisayarımın..
Ooo iyiymiş
Senin kendinde çok güzel minnoş :)
Bu yaldizli arabayi cekmistim taksimde
Tövbeler olsun dfdf
Pasta ve benim
Doğum günün müydü?
Güzel yaşlar :)
En son çekim bu :)
Ne güzel

Bu tarihi yapının
Müthiş
Spordan sonra bu fotoğrafı çektim.
Altta tatlı yukarıda spor fotosu arada kaldım dfdf
Çok fena bir çelişki içindesin şu an tahmin edebiliyorum 😅
İşte böyle böyle diyeti bozdum dfdf
Elinde çikolatayla squat yap ahdnnx
Tamam metromu yerken plates yaparım sfdf
İki tarafında gönlü olsun hem midenin hem vücudun nxnxn
Altta nerede tatlı var resme baktım o kadar ama göremedim ,😀 gözüm mu bozuk acaba

Kayfe falımın snsn
Yüreğin mi kabarmış dfdf
O kadar anlamıyorum ki anlatamam
Sabah koşuya çıkmıştım bunu çektim öylesine
Şu enerjiden fırlat bana dfdf
Hayat güzel kuşlar uçuyor djdj aslına bakarsan üstümde ki enerjiyi atmak için koştum diyebilirim yaz geliyor yerimde duramıyorumm 😂
Hava soğuk, hayat pahalı dfsf enerjin eksik olmasın
Şimdi çektim
Kolay gelsin :)
Teşekkür ederim
En son manzara resmi çekmiştim daha çok doğa fotoğrafları çekmeyi severim...
Ben kedimi çekiyorum daha çok dfdf
Buda güzel bir şey aslında insanın kendini sevmesi kadar güzel bir şey yok :)
Yok kedi 😄🐈 kendim değil :)
Ben kediyi kendim gördüm çok pardon :) :) :)
Sorun değil :)
Sorudan bir ss almışım, ne kadar da sıkıcı bir galerim var.😒
Merak ettim dfdf
Shaha😂😂 Atarım.😂
Müzeye gitmiştim, orada bir fotoğraf çekmişim. 1 yıl oldu herhalde bahsettiğim fotoğrafı çekeli. O günden beri kalıcı hiçbir fotoğraf çekmemişim. Ss'leri, indirdiklerimi, anlık çektiklerimi vs hepsini siliyorum.
Saçlarımı mor yapmıştım onu çekmişim ama buraya atamıyorum tabi 😂 merak edersen sana özel atarım
Ay yok artık ya hatundaki cesarete bak 😄😄😄💫🎈♥️ at
Attım 🙊
Ponçiğimin
Kıyamam bee 100 ver ona
Sözlüsü 100 zaten 🤗
İyi aferin
Belki de sensin sjg
He benim

Kankam
En son fotoğraf çekmedim en son video çektim memlekete gelirken yol çok sisliydi ilgimi çekmişti onun videosunu çektim
Elektrik dağıtım şirketinde çalıştığım için en son elektrik sayacı resmi çektim
Dün akşam dostum dediğim insanın. İki aydır görmüyordum. Biraz hasret giderdik.
Sabah çektim arkadaşıma foto yolladım kamuflaj giymiştim 🤗
Elektronik parça fotoğrafı çektim. Jjhh
Tamire gitmiş sözde, bir baktım parça eksiltilmiş.😂
Bunu çekmişim
En son AVM de tavşan biçiminde çok tatlı fosforlu kalem vardı aşırı tatlı olduğu için onu çektim ama fiyatı 90 liraydı alamadım hüuuu:(
Bu yavruyu
Minik avokadomu çekmiştim bu sabah

Özlenen zamanlar 😌
Bunun..
@selinaaaygny_ kurabiye çekip kankama atmıştım hahahahhaha
Bende aynısını yaptım tadı ne kadar da garip olsada...
Ya sen getir biz her türlü yeriz 😆❤️
Canımsın hahaha
Dün sevgilime tuzlu çay yaptığım da video çekmiştim atıştırmalık olsun diye jdjdjjd
Sevgilimin arabasına ve plakasına benzer bı araba görmüşüm onu çekmişim:))))
sevgilimin çekmiştim..
O kadar uzun zaman olduki şöyle iştahlı bir şekilde fotoğraf çekmeyeli.

Kdldjdlkssk
Uçak bileti bakıyordum, uygun bir bilet bulup fotoğrafını çekmiştim..
En son bu

Forumun
Bornova?
yaptigim pastanin x😂
Uçak içinden fotoğraf çektim.
Dişsiz oğlumun fotoğrafını çekmiştim
Arkadaşların fotoğrafını çektim.
Kendimin resmini çektim selfie
kediyi uşanka sandım ahahdnd
Arabamın fotoğrafını çekmişim 😂
neden ya dkfkglg
müthiş
🤜🏼🤛🏼
Resmi yazının fotoğrafını çektim
En son kendi fotoğrafımi çektim 😀 ama çekmez olaydim
Beraber olmak istemedigim adamin bana 10.000 km uzaktan yolladigi ciceklerin resmini cektim. :(
Bizim birkanın fotoğrafını çektim
Arkadaşla beraber selfie yaptık
ben çektiklerimin fotosunu koymasam daha iyi 😂😂
Genelde hep kendimi cekerim ben 😅
yemek fotosu çekmişim
kimseyi sevdiğim şeylerin resmini indiriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?