Bolca misafir ettiğiniz hayal gücünüzü, nasıl dışa vuruyorsunuz?
Bir şeyler karalayarak, renklendirerek mi? Serim-düğüm-çözüm üçlüsüyle enfes bir dünyayı kaleme alarak mı? Oscarlık bir senaryo tozlu raflarda heba mı oluyor?
Sanatın hangi dalıyla ilgilendiğinizi de yazabilirsiniz tabi. Kamuoyunu aydınlatın..
Zengin bir hayal gücüm var ama dışarıya yansıtamıyorum bunu. Çok güzel fikirler veririm ama uygulama kısmı sıkıntılı ben de 🙂 Sanatın her alanına dair ilgim ve bilgim vardır ama sadece bu kadar. İcraate gelince tıkanıyorum. Ben sanatın arka planında iyiyim.
Piyanomla dışa vuruyorum, müziği parmak uçlarımda hissedince..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bütün sıkıntılardan, dünyanın gri yüzünden kaçtığım yer; beni renkler içinde yüzdüren hayal dünyamdır. Kimseyle paylaşmadığım, kendime sakladığım kısa öykülerim var... oscarlık mı bilemem ama psikolojimi olumlu yönden etkilemesiyle bir ödül gelsin benden.