Doğallık akımı başlatıp 'nötr' adın verirdim. Özgürlük akımı başlatıp 'deli' adını verirdim. Ama var olan akımlardan da sevdiklerim, sürrealizm ve kübizm. Tabi bunlar daha çok edebiyatta kullanılıyor ama sonuçta edebiyatta bir sanat dalı ๑
Ekspresyonizm de isterdim. Sanatçı için en bireysel ve bağımsız olduğu akım bence. Kendi iç dünyasını istediği gibi, klâsik formların dışına çıkarak yarattığı özgürlük alanı. Bana her zaman daha özel gelmiştir bu.
su guzelim soru 4 cevap almis. maviler mavileri cok degersizletiriyorlar su sitede. gorsel sanatlarda romantizm akimi olabilir. gunumuzde ressamlik etkisi yitirilmis olsada hep imrendigim buyuk bir yetenektir.