Eskiler nasıl bu kadar düzgün ve güzel konuşuyorlardı sizce?

Cemal Süreya'nın seslendirdiği şiiri dinlerken insan tonlama ve telaffuzlardaki kusursuzluğa hayran kalıyor. TRT'nin 80-90lı yıllarda halk ile yaptığı röportajlarda bile bu kadar düzgün telaffuzu olan insanlar görüyorsunuz. Küçücük çocuklarda bile durum bu. Sizce eskiler neden ve nasıl bu kadar düzgün konuşuyorlardı?

https://youtu.be/-7ePPJae1kU
Eskiler nasıl bu kadar düzgün ve güzel konuşuyorlardı sizce?
Cevapla