Sevenleri için iyi dileklerde bulunur muyuz? Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah 🙏


Hayatımda büyük öneme sahip şarkıları var.
Millet ergenlikte pop dinlerken ben Müslüm şarkılarıyla olgunlaştım.
Başlarda farkında olmadan dinlerdim zamanla yaşadıklarım şarkılarının sözlerine kulak kesilmeme neden oldu.
Müslüman Gürses dinlemeyen feleğin çemberinden geçmemiştir bana göre😀
Sevdiklerimi sıralayacak olursam;
Teşekkür ederim 🙏
https://m.youtube.com/watch?v=e_gNUze5dRU
Sonuncu bu olacaktı.*
Tekrardan teşekkürler. Amin inşallah 🌹
başıma bir şey gelmeyecekse sevmediğim biriydi çok fazla dinlemeye tahammül edemediğim. kişisel bir şey değil bu. belki çok ağır olduğundan tarzı belki sesi hoşuma gitmediğinden. hakkını da verelim canlı okumada sözde şarkıcılara had bildirecek seviyededir. ki bence müzisyenlikte en önemli noktalardan biri budur
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah o çok seven hayranları arkasından bir fatiha okusa daha yararlı olacaktır rakı içip anmak yerine dua etsinler 😌🖤
Amin inşallah kankam 🌹🌹
🤍
Yaşarken kıro varos ölünce kral yapıyorsunuz ikiyüzlüler
Benim için mi dediniz bunu
Cevap
40Cevap
Aslında dinlemezdim ama öldükten sonra parçaları çalınca her yerde duymaya başladım affet guzel
Hatırlatmış oldun sagol şu an da dinliyorum
Hemşire 😊
Senin neddn Yasin hiç büyümüyor 🤣 hala 22 mi
Ahahaha Nisan 'da 23 üm
Sen 27 olacaksın yakında herhalde 😂😂
Sen o kadar küçük muydu yaa :/ evet eylülde 😔
Ben anlamıyorum şu uygulamada niye herkes benden büyük 😂
Evlen artık evlenn
Evlenemiyorum yok kimse dbhb
Ben bulucam sana en sonunda 🤣
Bul 🤣🤣
Tamam 😂
hiçbir şarkısını bilmem..
ama çok güzel bir adamdı..
Allah yerini mekanını cennet eylesin..
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Bir ömür yetmez ki şarkısını çok severim ama Müslüm babanın her şarkısı anlamlı derin ve hoş 🙏
Nur içinde yatsın Müslüm Baba
https://www.youtube.com/embed/wtOHNhG0EZcSeni yazdım kalbime
https://www.youtube.com/embed/wtOHNhG0EZcMekanı cennet olsun🖤🖤🖤
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. En sevdiğim şarkısı Mutlu ol yeter, Affet, Nilüfer, Unutamadım, İtirazım Var ve daha fazlası
Babaaaa
Allah rahmet eylesin. Psikolojim bozulur dinleyemem. Kötü yola düsmüşüm sanki el uzatanım yok havası veriyor.
Herkes dizilerden duyduğunu yazmış... Şöyle iki tane eklim en iyilerinden
(Kısmetim kapanmış)
(Vazgeçtim)
Müslüm babanın şarkılarını ayırt etmem. Ne zaman dinlesem ve o şarkıya anlam yüklediğim insan gelir aklıma, gözlerim dolar
Gitme...
affet beni akşamüstü gölgeeem uzarkeeeen sabaha kalmadan affeeet tam ayrıldığık derkeğn
sırası bu olmayabilir ama olduğu kadar
Haydar Haydar, sevda yüklü kervanlar, seni yazdım, yaranamadım.
Müslüm Gürses'in "Ağlıyorum" ve "Affet" şarkısını çok seviyorum.
Bir çok kişinin derdine ortak olmuştur şarkılarıyla mekanı cennet olsun
Baba yı dinlemiyorum ama dinlediğim zaman "Şu dağlarda kar olsaydım" parçasını severdim.
Mekanı cennet olsunn. Ancak şarkılarını pek bilmiyorum
Evlat gibi her biri ayırt edilemez. Allah rahmet eylesin
Öldükden sonra yeni bi kitle müslümcü ortaya çıktı. Allah rahmet eylesin. Pek dinlemezdim
Mekanı Cennet olsun. Unutamadım adlı parçası ölümlerden ölüm beğendirir. Daha akli selim kalmak istediğim zamanlarda ise 'seni yazdım'ı dinlerim.
Onun şarkılarıyla geçti ömrümün yarısı neredeyse..
Gelmez bir daha onun gibisi.. Mekanı cennet olsun..
Mekanı cennet olsun
En güzelini seçmesi zor. Birçok iyi şarkısı vardi rahmetlinin. Keşke o sağ olsa, yerine recep ölseydi.
Son pişmanlık neye yarar her şeyin bedeli var olmadı yar🥀
Allah rahmet eylesin... Babaydı.. kaç kadeh kırıldı
Yıllar utansın canım dediklerim usta ne yazar itirazım var
Öldüğü tarih enteresanmış. "Sensiz Olmaz."
Güzel bir tarih
Gözleri fettan güzel 🖤
Oo bunu kimse söylememişti 👏
Çok özel bir parçadır çok severim 😍
Kesinlikle 🌹😊
Nilüfer şarkısı güzel. Mekanı cennet olsun.
Bir ömür yetmez & kaç kadeh kırıldı & Tutamıyorum zamanı ❤️
Mekanı cennet olsun, günlük bir doz almadan uyumam
Helalll 👏
Eyvallah kardeşim 😊
Sen üzülme gülüm incinme..
Sevda yüklü kervanlar
Böyle bir aşk görülmemiş dünyada
sevda yüklü kervanlar paramparça
Çünkü sen çölüme yağmur oldun
Sevda yüklü kervanlar
Paramparça , tutamıyorum zamanı
Şarkılarını bilmiyorum.
erisin dağların karı soldu gönlümün baharı
Vay be 9 sene olmuş..
Silinmeyen hatiralar😖✌🏻
Başka yer başka zaman🤕
Pek dinlemezdim bir nilüfer.
Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun
Sevda yüklü kervanlar
Severim bu şarkısını
Pek sevdiğim şarkısı yok.
Seni yazdım 👍🏻
Degilmi amaa
@Kaçamaxx36
https://youtu.be/wtOHNhG0EZc
Teşekkür ederim 😍
Cansın
Sevda yüklü kervanlar
Nilüfer
Nilüfer ve affet
nilüfer
Görünmezz yazıyla yazdım kalbime♥️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?