Benim rahmetli anneannem ozandı. Çok bilge bir kadındı ve çok güzel sözleri vardı. O sözlerden birkaçı gelsin sizlere. * Çalıya dalanmak değil çalıyı dolanmak evladır (iyidir) * Düşmanı tutmak değil gütmek marifettir * En kötü meslek davulculuk demişler. Onu da öğren, birgün lazım olur
Ve bir de duasını paylaşayım: * Allahım uyuyan dertlerimizi uyandırma Güzel bir gün sizlerin olsun güzel dostlar.
En sevdiğiniz güzel sözleri paylaşalım mı değerli dostlar?