babam ve oğlum: babamı kaybettiğim ay izledim konusu hakkında hiçbir fikrim yoktu daha küçüğüm kimse uyarmadı ve sinema salonunda annemin solunda ben sağında erkek kardeşim deli gibi ağlıyorduk salonun bir kısmı nedenini bile sordu üstelik. ve annemin cevabı daha yıkıcıydı; ''onlar da kendi kahramanlarını kaybetti''
aşk tesadüfleri sever: kalbimde çocukluğumdan beri ritim bozukluğu vardı. ve durumun kötüleştiğini öğrendiğim hafta filmi izlemeye gittik erkek arkadaşımla. ama ikimize de kimse filmin konusunu anlatmadı. benim gözler morardı film bitti ertesi sabaha kadar kendime gelemedim. üstelik aynen filmdeki gibi babamla kavgalı olduğum bir dönemde kaybetmiştim onu
marley ve ben: hayvanlarına aşık bir yaşam sürdüğüm bir dönemdi. ve baş kahraman gibi hayatının her anını planlayan biriydim. ama kedim ölmüştü. hamsterım hastalanmıştı sonunda benim gözler diğer iki filmde olduğu kadar olmasa da kendinden geçmişti27 Yorumla- +1 yıl
başın sağolsun. o anki halini düşünemiyorum bile.
- +1 yıl
sonunda içinden atabildiğin iyi olmuş ama bu şekilde ağlamasaydın farklı şekilde etkilenebilirdin
- +1 yıl
ağlama konusundamı
- +1 yıl
inan bende öyleydim hatta kendime söz verim artık ağlamicam diye. ama ağlamanın vücuda yararlarını araştırdım inanamazsın. ağlayabildiğin kadar ağla ama kendini yıpratma
En İyi Cevaplar
- 19 Yorumla
- +1 yıl
Blackta nasıl gözlerin dolabilir. Film umutla ilgili değil mi ?
- +1 yıl
kadının hüzün anlayışı farklı belki :D
- +1 yıl
Kör kızın ögretmeni ile yaşadıkları hakkında olan film değil mi ?
Yarısına kadr ögretmenın fedakarlıklarını anlatıyordu. İkinci yarısını izleyemedim. :( - +1 yıl
Hint filmi izlemek istemiyorum. Başka alternatifler var.
Ama zaman bulursam izlemem lazım. Tşkler. - +1 yıl
black güzel filmdir,oyunculuklar biraz abartı olsa da.İnsan elindekilerin değerini daha iyi anlıyor.A moment to remember da ben adamın haline daha çok üzülmüştüm,sonu da pek güzeldi.İncir reçelini sevemedim,fazla klişe ve aidsi yanlış anlatmış ama durak sahnesi iyiydi.Genel olarak güzel seçimler.Bu listeye my sister's keeper da yakışır
+1 yılannem ablam ben babam ve ogluma gittik baktın sinama onunce cocuklar pecete satıyor anam aldı girdik izliyoruz annem pecete uzatıyor aglarsan silersin diye arkamda 3 kız var erkeklik taslicamya yok be ne aglaması ilerliyen saatlerde beni aglama tuttu ama ne aglama :) anama caktırmadan anne pecete nerde demeye başladım.
ama en çok ağladığım incir reçeli oldu filmin sonlarına dogru bi sahne var anlatmiyim izliyenlerin zevkini kırmayim orada koptum salya sümük ne varsa burun yollarım açıldı valla :(
ertesi gunu yeter bu kadar aglamiyalım gulek dedim hello ghost izliyorum komedi sandım oda boyle cıktı bide onda agla psikolojik bunalıma girdim :D15 Yorumla- +1 yıl
ilahi ya :)))
- +1 yıl
Bir Rüya İçin Ağıt Requiem For A Dream ( bu filmde insanlıktan utandım yanlız )
Ve
Not Defteri ~ The Notebook
bu 2 sidede kesin ağlanılır. - +1 yıl
zorla film izletceksin baana sabah sabah ağlamaya niyetim yok :)
- +1 yıl
bence bir rüya için ağıt ' ı izlemediysen izlemelisin
- +1 yıl
izledim izlemez olaydım insanlıktan utandım film boyunca ağladım :(
+1 yılNot defteri (the notebook) izlerken defalarca ağlamıştım.. filmden hatırladığım tek şey bu :D onun dışında fazla da ağlamam film izlerken.. bir de çocukken alice harikalar diyarına ağlamışım, annem öyle der :DDDD
33 Yorumla- +1 yıl
şuanda küçükken o filme neden ağladın çok merak ettimmmm :D
- +1 yıl
hatırlamıyorum ki alice harikalar diyarında nasıl birşeydi. Bir tavşan vardı hayal meyal hatırladığım.. İnan biliyorum, annen demişti ağlamışım diye. Oturup baştan izlesemmi acaba bu yaştan sonra :D
- +1 yıl
bi dene belki bulursun çocukluğuna in :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Kültür & Sanat konusunda 326 cevap paylaştı. Pek ağlamam.
Galiba Philadelphia filminde ağlamıştım.
Bir de çocuktum epey, E.T izlerken hüngür hüngür ağladım... hala onda ağlarım ne hikmetse...22 Yorumla- +1 yıl
çocukluğuna inmek lazım :)
+1 yılfight club, son sahnede, where is my mind la ağlamayı başarabilen tek insanım heralde. ama nedense bilmem, başka hiçbir filmde ağlamadım. çağan ırmak bile ağlatamadı, o derece.
12 Yorumla- +1 yıl
enretesan :)
- +1 yıl
tyler bile yok edilmişken, marla'ya büyük bir aşkla bağlı olmak. kesinlikle çok güzel:) diğer filmlerdeki gibi yapay bir duygusallık yok tamamen normal olarak işliyordu:)
+1 yılthe green mile
babam ve oğlum
ama ilk defa the green mile de aslında ağlamadım ama gözlerim dolmuştu ama o dönem için gözlerimin dolması bile fazlaydı babm ve oğlumda ise annem ve ablamla sinemaya gimişti yanlarında ağlamıycam diye kasmıştım ilk yarısında felan gülmüştüm ama son sahnelerine dayanamamıştım bizimkilerde görmüştü :((( napalım10 YorumlaDancer In The Dark. Ağlama değil de gözyaşlarını tutamama diyelim.
15 Yorumla- +1 yıl
erkekliğede laf söyletmiyosun yani ağlamışsın işte
- +1 yıl
tamam ne kızıyosun :D
- +1 yıl
anladım :))
+1 yılhiçbirin de ağlamadım ama "tanrıyla sohbet" filminde adamın çöpten ekmek alıp ağlayarak yediği sahne gözümü nemlendirmişti,
252 Yorumla- +1 yıl
ruhsuzzzz...
- +1 yıl
napıyım yastığa sarılıp ağlıyım mı... ağlatmasam da boğazımın düğümlendiği filmler oluyor işte
- +1 yıl
evet boğaz düğümlenmesi biraz kurtardı tamam
- +1 yıl
ruhsuz değilmişim demek ki:)
- +1 yıl
azcık var :D
- +1 yıl
hala azcık diyor ya:)
- +1 yıl
sus gözleri nemlenmişmiş :D
- +1 yıl
nikinin hakkını veriyorsun cadıııı:)
- +1 yıl
e heralde ne sandın ;)
- +1 yıl
alırım anahtarını :D
- +1 yıl
bende öyle düşünmüştüm zaten:)
- +1 yıl
:)))
- +1 yıl
en son böyle diyen kişi, anahtarını bırakıp ağlaya ağlaya eve gitmişti mike:)
- +1 yıl
o ben diyilim yada o ben olamaz :D
- +1 yıl
değilsin ama adaysın:)
- +1 yıl
eminmisin, son kararınmı, son bir şansın var iyi düşün ;)
- +1 yıl
hmmm... varım diyorrrrr
- +1 yıl
şaka yapıyosuuunnn... o zaman bakalım anahtar alabilme becerisindemisiiinnnn ön eleme yapalım resimdekilerden hangisi benim daha doğrusu hangisi daha cadı duruyo bilirsen sende potansiyel ver demektir
- +1 yıl
tamam bilirsem, alırım anahtarını... hangisi sensin bakalım hmmm... o piti piti:) du bulucam
- +1 yıl
öyle kolay alınmaz anahtar ön eleme bu :D
- +1 yıl
dur heyecanlandım...sağdaki bayansın, evet son kararım:)
- +1 yıl
bak eminmisinnn çiçekli elbiseli öylemi yani kütküt kütküt kütküt kütküt kütküt kütküt...
- +1 yıl
bilemedim ki, soldaki mi desem..ama sizde hiç yardımcı olmuyorsunuz kiii:)
- +1 yıl
tamam ya, son kararım sağdakisin sen:)
- +1 yıl
tamam potansiyel var sende anlaşıldı ;)
- +1 yıl
var tabi ne sandın... alayım anahtarımı:)
- +1 yıl
oldu canım oldu bir soruya anahtar vermiyoruz öyle potansiyel var dedim sadece anahtarı vercem demedim :D
- +1 yıl
tamam final kısmına geçelim ozaman:))
- +1 yıl
tamam final sorunu soruyorum...
- +1 yıl
Adam bakkaldan içeri girer ve bir paket sigara ister.
Sigara beş ytl dir.Müşteri ise 100 ytl uzatır.
Bakkalcı parayı bozdurması için çırağını karşı yoldaki pastaneye gönderir.
Çırak bozdurduğu parayı bakkalcıya verir.
Bakkalcı da beş ytl'i kasaya koyar geri kalan doksanbeş ytl'i müşterisine verir ve
müşteri gider.
Az vakit sonra pastaneci elinde yüz ytl ile gelir ve çırağın kendisine bozdurduğu paranın sahte olduğunu söyleyip parayı bakkalcıya uzatır.
Parayı inceleyen bakkalcı pastanecide - +1 yıl
pastaneciden özür dileyip kasasından yüz ytl çıkartıp verir ve sahte parayı da yırtıp atar.
şimdi soru şu= Bakkal'ın zararı kaç ytl dir. - +1 yıl
bakıyorum hemen anahtar aşkına:)
- +1 yıl
sigara sattığı için kasaya 5 tl giriyor, para sahte olduğu için 100 tl çıkıyor, bu durumda; 95 tl olması lazım, cevap veriyorum "95" kütkütkütküt
- +1 yıl
sen yazmadan değiştirmek istiyorum, 195 tl zarardadır bakkal, ben müşteriyi unuttum:) cevap: "195" hınhınhınhın
- +1 yıl
dur o da değilll, sigarayı unuttum bu sefer:)) son cevabım 200:) final sorusuda final sorusuymuş harbiden:) 200 dimi? yusufyusufyusufyusufyusuf
- +1 yıl
oldu canım oldu 3. cevapta ancak bulmuşsun. 1 tane daha sorucam ama tek cevap vericeksin anahtar gidiyo ona göre... elinde kibrit, gaz lambası, gaz sobası ve mum var. önce hangisini yakarsın?
- +1 yıl
sen yazmadan yazdım ama sonuçtaaa:) buna tek cevap veriyorum, kibriti yakarım...ki diğerlerinde yakabilmek için:))
- +1 yıl
dur soruyu eksik yazmışım.. karanlık ve soğuk bir odaya girdin. elinde kibrit, gaz lambası, gaz sobası ve mum var önce hangisini yakarsın?
- +1 yıl
cevabım yinede kibrit canım:)))
- +1 yıl
hadi ya bunu bildin bak olmadı şimdi... o zaman son soru sorucam bunu bilirsen anahtar sende bilemezsen alırım anahtarını mayyykkkkk :D
- +1 yıl
su koyverdin maykk, ikisinde bildim işte... nese sor bakalım:)
- +1 yıl
veeeee son soruuuuuuu... dındın dındın dındın dındın dındın... Bazı aylar 30, bazıları 31 çeker; kaç ayda 28 gün vardır? çabuk cevap ver çabukkkk
- +1 yıl
ya yeni gördüm soruyu...ki zaten bu sorunun cevabınıda biliyodum. alayında 28 gün vardır:)
- +1 yıl
cevabın görünmüyo hala düşünüyomusun :D
- +1 yıl
ya bırak ya, nasıl görünmüo cevabım, çamura yattın resmen:)
- +1 yıl
görmüyorum ya yok cevap falan... cevapmı ne cevabı?
- +1 yıl
çamurrrrr, kandırıldım, duygularımla oynadın:)
- +1 yıl
duygumu ne duygusu, ruhsuuuuzzz :D:D:D
- +1 yıl
ama, ama, ama,duygularımla oynadığın için gözlerim nemlendi, biliyomusunn:)
- +1 yıl
oooyyyyyyyyyyyyyyyyy kıyamammmm
- +1 yıl
hahaha çok şefkatlisin yahu:)
- +1 yıl
öyleyimdir :D
Aşk tesadüfleri sever filmi deli gibi hıçkıra hıçkıra ağladığım hala etkisinde kaldığım ilk aşk filmi özelliğini korumakta.. Ardından incir reçeli ama onda bu kadar ağlamamıştım.
16 Yorumla- +1 yıl
aşk tesadüfleri sever filminin sonu nasıl bitiyo ya sonunu izlemek nasip olmadı da
- +1 yıl
Ya çocuğun hani kalp rahatszlığı vardı ya. Kız oyundayken yanına gidiyo fakat dayanamıyo yıkılıp kalıyo. Sonra dışarda kızın eski nişanlısın çocuğu bulup hastaneye yetiştiriyo. Sonra kıza haber veriyolar kız hastaneye giderken yolda trafik kazası geçirip ölüyo aynı hastaneye yatıyolar. Kızın kalbini çocuğa takıyolar. Çocuk iyileşiyo tam o sırada şebnem ferahın şarkısı giriyo offfffffff ne ağlamştım ya :/
- +1 yıl
hadi be öyle olucağını tahmin etmezdim he
- +1 yıl
burda damı? :))
+1 yılRomantik filmlerden baya etkileniyoruz.
Hello ghost. 2 kere izledim ama tekrar izlesem yine gözlerim dolar . :(12 Yorumla- +1 yıl
izlicem şimdi
- +1 yıl
Başları biraz tuhaf gelıyor ama fılmın sonuna dogru necen gözlerimizin doldugunu anlarsın. ;)
Babam ve oğlum filmi beni çok etkilemişti. Kolay kolay biri yanında hele ki kız arkadaşımın yanında gözyaşı dökmem ama bu filmde tutamamıştım kendimi ve anlamaması için şekilden şekile girmiştim.
24 Yorumla- +1 yıl
anlamışmıydı sonra ?bende o filmde beni ağlarken görmesinler diye çok uğraşmıştım ama görmüşlerdi :((
- +1 yıl
hahahah hemen bir bahane bulmuşsun :D bizde sabah seansına gitmiştik sinemada 6 kişiydik bende bizimkilerin yanından kalktım çaktırmıyım diyee ama resmen ağladım yaa ablam bana al peçete dedi :( aldım gözyaşlarımı sildim ağlamadım diyemedim o yüzden :(( ilk yarısında gülmüştüm bizimkilere ağlamayın diyodum ama sonlarında dayanamadım yaa özellikle o çocuğun okula başlamasında orda bittim artık tutamadım gören gördü yani :(( oooff
the green mile
link
:(11 Yorumla- +1 yıl
evet cidden süper filmdi...
ben normlde romantik film izlemeyi hiç seven biri diilim.. ancak tek bir film izledim ve aklımı başımdan alan tek filmdi.. 6 kere falan izledim hiç bıkmadan her defasında hüngür hüngür ağladıım tek film 'the notebook'..
10 Yorumlababam ve oğlum, angela'nın külleri, 120, ıssız adam, mustafa hakkında her şey, gönül yarası, eşkiya filmlerinde hüzünlendim, gözlerim doldu. ve gözümden bir damla yaş süzüldü...
10 Yorumlaçok duygusal bi insanım her filmde ağlarım.komik bi sahne olsa bile.ama aşırı derecede ağladığım esaretin bedeli ve v for vendetta
20 YorumlaBarış Manço'nun ölümü ardından bir VTR yayınlamışlardı, bir orada ağladığımı bilirim. Babam ve Oğlum'da çok kastırdılar, inadına ben de kastım.
20 Yorumla
+1 yılOhoo ağlanacak film çok mesela "Changeling" mesela "Atonement" ya da şeyde iyidir bak "Schindler's List"...tabii bunlar biraz gerilim/dram tarzı
10 YorumlaEn son hanımın çiftliği finalde ağladım sanırım :)))
11 Yorumla- +1 yıl
ilahi :))
Ağlayamam ama,
... Babam ve Oğlum' da epeyce boğazım yanmıştı.120 Yorumla- +1 yıl
uçan marullarda gördünmü :D
- +1 yıl
anlatılmaz o yaşanır
- +1 yıl
tahmin et
- +1 yıl
kesinlikle muhteşemsin hayranınımmmm :)))
- +1 yıl
an geçtikçe daha fazla hayran oluyorum sana idolümsünn :D
- +1 yıl
kırıcı oluyosun ama :)))))
- +1 yıl
olur :D
- +1 yıl
sözmü
- +1 yıl
unutursan acımasızca hatırlatırım...
- +1 yıl
ölümü öp :D:D:D
incir reçeli. metin karakterinin rakı sofrasında duygu karakterini beklediği sahne. o ne masum bakıştı öyle.
10 Yorumlaen cok agladigim film babam ve oglumdu,
ama bu birazda insanin o anki ruh haline bagli sanirim,
bi keresinde lotr izlerken bi sahnede agladigimi hatirliyorum:)10 Yorumla
+1 yılAcıklı her filmde üçgün ağlarım ama babam ve oğlum beni 2 hafta pert etti. uyuyamaz olmuştum.
11 Yorumla- +1 yıl
yapar o yapar
+1 yılNormalde sinema salonunda beni filmler daha çok etkiler ve genelde pcde ya da tvde izleyince ağlamam. Ama babam ve oğlum'u hiç sinemada izlemedim, hep pcde ve tvde izlememe rağmen her izlediğimde ağlıyorum valla.
10 YorumlaAŞK TESADÜFLERİ SEVER
BABAM VE OĞLUM
İNCİR REÇELİ20 Yorumla
+1 yıla moment to remember (hatırlanacak bir anı) içim dışıma çıktı ağlamaktan :)
10 Yorumlaarmageddon filminde çok ağlamıştım aerosmith'in don't wanna miss a thing şarkısı eşliğinde :)
10 Yorumla
+1 yılCars ve Wall-E'de hüngür hüngür ağladım. Ama Babam ve oğlum'a gözyaşı dökmedim.
10 Yorumlaölüm kampı harbı o fılmde aglayan tek kısıyımdır helekı benım gıbı bı odun aglıyosa tamamen ılgınçtır
10 Yorumlabenim bu zamana kadar en çok ağladığım film " Aşk Tesadüfleri Sever " oldu filmi izlerken hiç abartısız en az yarım saat ağlamışımdır bir de film bittikten sonra ağladığım zamanı katarsak içine baya oluyor heralde :)
01 Yorumla- +1 yıl
ya ben o filmin sonunu izleyemedim bitürlü ne oluyo sonunda
Kültür & Sanat konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tarık Akan ın oynadığı Canım Kardeşim çok etkileyicidir
20 Yorumlamen cok hessasam bir sey olan kimi gozlerim yawarir acikli dizilerdede goz yawlarimi tutamam o yuzden cok baxmiram ele dizilere
10 Yorumla120 filminde az daha ağlıyodum başka da ağladığımı hatırlamııyorum..
10 YorumlaKAsımda aşk başkadır ve inir reçeli. beni en çok etkıleyen ve ağlatan film
10 Yorumlaklasik te olsa benim icin titanic , ağlamadım ama fenaydı
10 Yorumlaİncir reçeli ve ıssız adamın son sahnesinde o biçim ağlamıştım :D
10 Yorumlaİlk aklıma gelenlerden biri Canım Kardeşim link
14 Yorumla
+1 yılAğlamadım ama İncir Reçeli'nin final sahnesi içimi parçaladı yani :)
10 YorumlaLorenzo'nun Yağı'nda ağladığımı hatrlıyorum Babam ve oğlumu izlesem yine ağlarım heralde
10 YorumlaRemember Me Robert Pattinson hayranı olduğum için ikiz kuleler patlayınca çok üzülmüştüm .
11 Yorumla(güneşi gördüm) bide (gitmek) filmin başından sonuna kadar ağladım, gözlerimin dibi şişmişti:(
10 YorumlaFilm değil de dirilişi okurken ağladım. Turgut özakman..
10 Yorumla
+1 yılKore yapımı bir mini dizi olan " Sad Love Story " ve " Sorry, I love You ". 5-6 senedir ağlamak nedir bilmezdim bu 2 dizi beni ağlattı (:
10 Yorumla
+1 yılbugune kadar babam ve oğlum kadar çekici buldugum ve ağladım film olmamıştır ! bu arada erkeklıgın %90 ı kacmaktır :D::DD:
10 YorumlaHüngür hüngür ağladığım film yoktur.Ama duygulandığım film vardır elbette.120 filmi gibi mesela.
10 Yorumla"P.S. I Love You" filmi desem :)
13 Yorumla- +1 yıl
olur tabi diyebilirsin mümkün ;)
- +1 yıl
olsun :D
ağlamak zayıfların işidir,not cüneyt arkın.yabancı filmlerin en duygusalı bile bana komik geliyor,heleki korku filmleri,oyüzden aksiyon dövüş macera seven biriyim onlardanda ağlatacak sahne bulamıyorum.
06 Yorumla- +1 yıl
ne alaka zayıfların işi saçmalamışsın!
- +1 yıl
hastamısın sen yazdığın şeyin farkına var bence :D
- +1 yıl
ve farkındysan yazdığını bu şekilde algılayan sadece ben diyilim ve tek bir (+) olsaydı hata bende derdim komiksin :D
- +1 yıl
işte bu komikti nasıl gülüyorum bir bilsen.İnsanlar herşeyi komik buluyor çok tuhaf ve acayipp. Artılar benim cebaplarımı etkileyemez.Boşuna yazdığımın farkına vardım,ben hasta değilim ama her canlı hasta olabilir doğanın kuralları bu.algının önceliği çok önemlidir,daha tam anlamadan saçmalamışsın diye cevap yazmışsın,hayatta en sevmediğim cümlelerden biridir.birçok şey yazmak isterim ama yine algı,ve saçmala cümlelerine girersin diye yazmıyorum.
- +1 yıl
evet mümkünse yazma.
küçük emrah acıların cocugu :P
11 Yorumla- +1 yıl
hahah
+1 yılYüz zor.. Günün Sorusu olsa yine belki olabilir.
12 Yorumla- +1 yıl
o kadar puanı heba etmem :) hem 1 ay önce sormuşum soruyu hala cevap geliyo çok mesudum anlatamam :))
- +1 yıl
:))
ıssız adamın son 10 dakikası :)
14 Yorumla- +1 yıl
ben son 10 dakikası ağlamaya başladım yaklaşık 2 saat kadar sürdü
- +1 yıl
senin yaraya tuz olmuş yani o :D
ya ben şeye çok ağlamıştım boğazıma bişi oturmuştu resmen... güney kore filmi "a moment to remember"
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılUmut
Babam ve oğlum
iki filmde de berbat ağlamıştım.10 Yorumlatitanic böğürdüm resmen :)
21 Yorumla- +1 yıl
hahaha :))
Her filmde aglamak icime işlemiş...
20 Yorumlababam ve oğlum,the bodyguard
10 Yorumlatitanic,yeşil yol,babam ve oğlum
10 YorumlaPS. I Love You ve Babam ve oğlum.
10 Yorumlaıssız adam,umut,babam ve oğlum,
10 Yorumlaacıların çocuğu
11 Yorumla- +1 yıl
sendemi :D
Perfect World - Kusursuz Dünya - Kevin Costner...
10 Yorumla
+1 yılbabam ve oglum - abimm ikisi de super filmler
21 Yorumlaumut,incir reçeli,ıssız adam
10 Yorumlaincir reçeli
15 Yorumla- +1 yıl
20 dakika önce izledim, zaten ondan sonra bu soruyu sordum ofiste olduğum için ağlayamadım malesef içim gitti ama :(
- +1 yıl
off daha izleyemedim :( sevgilimle birlikte izleyecektik.. dha 8.dakikada planlar suya düştü. Onsuz izlemicem, ne olursa olsun ama merak ettiriyosunuz adamı yaw :DD
- +1 yıl
nasıl ağlayasım var şuanda bilemezsin bişiy olsada bahaneyle koyversem kendimi
+1 yıl61de benden olsun ezel :))
10 Yorumla- Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar