YouTube videosuna bakarak resim çizmek çok mu amatörce?

orada çizen kişiyi izleyerek gayet guzel çiziyorum ama kendim kafama göre cizmek isteyince cizemiyorum benim yaptığım fotokopiden cizmek gibi mi oluyor o zaman
YouTube videosuna bakarak resim çizmek çok mu amatörce?
Cevapla