Bence yetenek işi o ya. Ortaokuldayken müzik derslerinde hep flütten sınav yapardı hoca ben de bilerek okula flüt götürmezdim, hocam unuttum derdim hep.
la la la sol la la la sol fa sol fa sol la la la sol :))))
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çok iyi flüt çalarım ilkokulda kendi sınıfım dışında B şubesininde müzik derslerine girerdim ben öğretirdim arkadaşlara😂 Hiç unutmam 2 sınıfında korosunda başta flüt çalan bendim. Hey gidi günler hey.. Notaları öğrenmeden sevdiğim türkü, sarkıları bile çalardım birkaç denemeyle😂