Gitmem şahsen konserine. Kendisine karşı bir ön yargım olduğundan değil fakat tarzıma uygun değil. Kadın olarak 23 yaşında sesi ile bu konuma gelmesi takdir edilmesi gereken bir durum olduğunu düşünüyorum.
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Anketler > Ece Mumay saat 20:00'da Milli Egemenlik Parkı'nda konser verecekmiş. Haberiniz var mı ve katılmayı düşünüyor musunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Son zamanlarda şarkılarını en çok dinlediğim şarkıcı. Samsun'a gelse giderdim.
Vay be, sözümün eriyim, bu akşam Samsun'da Ece ve ben gidiyorum.😊😊😊
Gitmem şahsen konserine. Kendisine karşı bir ön yargım olduğundan değil fakat tarzıma uygun değil. Kadın olarak 23 yaşında sesi ile bu konuma gelmesi takdir edilmesi gereken bir durum olduğunu düşünüyorum.
söylediğin iyi oldu o saatte ordan geçmem
Oraya yakın mı oturuyorsun?