Bence çok güzel bir duygu hem kültürümüzde var hem de nezaketen işe giderken mutlaka bunu yaşıyoruz ve ben seviyorum yani sevdiklerimi günaydın mesajı atmak günaydın demek Gününüz hayırlı geçsin demek haftanız hayırlı olsun demek Evet bugün pazartesi gününüz ve haftanız hayırlı olsun🥰
Talihli olduğunuzu ortaya koyar. Günaydın demek içten gelmeli. Çevrenizde demek ki kalbinizden dilinize günaydınlar yeşerten insanlar var demektir... Yoksa ikiyüzlü nezakete artık kimse mecbur değil. Herkes birbirine başıma bela olmasın, benden uzak olsun diye bakıp kaçarken neyin nezaketi? Kültür deseniz, zaten dünya çapında başta tiktok olmak üzere kültürel yozlaşma ve bundan memnuniyet var... Haketmeyen kötü ruhlara bu güzel kelime harcanmamalı... Kelimenin ruhuna haksızlık olur...🍀🦄❤️