Kültür & Sanat Avrupada neden yüksek yüksek camlı binalar avmler yok, gelişememişler mi? 000bambam000 Takip Et Yoda Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Avrupada neden yüksek yüksek camlı binalar avmler yok, gelişememişler mi?Roma,Helsinki, Avrupada neden yüksek yüksek camlı binalar avmler yok, gelişememişler mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Realgar Takip Et Master Yaş: 44 , eic 63% +1 yıl Çünkü imar rantına izin vermiyorlar. Denetim var orada. Burada kabile devleti olduğu olduğu için, tanıdık, mafya tehdidi, şu bu ayağına bokgibi kat çıkabiliyorlar. O kadar çok kanun dışı inşaat var ki anlatamam. 0 0 Yorumla
watsoniadensiflora Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 85% +1 yıl Mimari açıdan uygunluğu olmayabilir 1 0 Yorumla
kültürmakinesi Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Gösterişe ihtiyaç duymuyorlar çünkü. 0 0 Yorumla
ofans Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl O binalardan kafalarina çay atacak kimseleri yok 0 0 Yorumla